utorok 8. mája 2012

Testujeme: Matis Réponse Vitalité

Ahojte! 

Dnešný post bude krátky, lebo...


... produkty z línie Réponse Vitalité, ktoré som mala v poslednej Matis testovacej sade, sú zjavne určené pre niekoho ideálne do 25 rokov, s normálnou až zmiešanou pleťou, ktorej vyhovujú ľahučké a osviežujúce textúry. Kto nepotrebuje pleť hlavne vyživovať, ale stačí mu zľahka hydratovať, hlavne nech sa neleskne. Čo ja veru nie som. Ale napriek tomu som obsah tých malých, milých tubičiek vypoužívala do tla. Lebo...


...majú tú najkrajšiu a najpozitívnejšiu mandarínkovo-citrusovú parfumáciu, akú som v poslednej dobe v kozmetických prípravkoch cítila. A takéto kozmetické antidepresívum mi robí veľmi dobre. Tak dobre, že by som si aspoň jeden z prípravkov tohto radu zaobstarala... ale cena nepustí :) Uznajte, že dať vyše 40 Eur za niečo, čo ani nie je určené pre vašu pleť, len kvôli tej vôni, by bolo trochu šibnuté. To si radšej kúpim nový parfum. Ten sa na tvár natierať nemusí, ale môže mať podobne euforické účinky. 

A to je koniec dnešnej krátkej recenzie. Takej krátkej, že som v nej nespomenula ani len celý názov recenzovaných produktov. Strašné, tento blog upadá zo dňa na deň :P Ale tie názvy si môžete prečítať na fotkách, takže sa vlastne nič dramatické nedeje, no nie? :)

Najbližšie si dáme niečo dlhšie a výživnejšie, sľubujem!

pekný zbytok dňa, 
Lučiak
foto: ja

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)