piatok 11. mája 2012

KEEP´N TOUCH

Pekný deň sa praje!

Dnes bez obrázkov :( Plánovaná kozmetická recenzia sa nekoná, zradil ma totiž aparát. Tak si dáme taký textový post o tom, čo pre Vás chystám v dohľadnej dobe. 
Určite ste si všimli, že v pravo hore mám sekciu "Comming Soon", kde svietia značky, ktoré aktuálne testujem a objavia sa v recenziách. Tak si k tomu poďme povedať čosi viac: najbližšia recka (dúfam, že v nedeľu) sa bude týkať vlasovej kozmetiky Joico, konkrétne línie Re:nu. Umývať si vlasy týmto šampónom a kondicionérom  je teda naozaj zaujímavá skúsenosť, to Vám poviem :)  Podrobnosti sa dozviete v recenzii...

Ďalší post bude niečo ako "film na přání" :) Viaceré z Vás ste mi napísali, že by ste na blogu uvítali mesačné zhrnutia najobľúbenejších prípravkov, ktoré používam. Neviem, či sa niekedy dopracujem k mesačnej frekvencii podobných postov. Zatiaľ mám pripravené niečo ako "Jarný výber", teda prehľad mojich najobľúbenejších a najčastejšie používaných produktov za posledné cca dva mesiace.

Na svoju chvíľu čaká aj recenzia na vlasovú kozmetiku Avon, ktorá ma celkom príjemne prekvapila. A dozviete sa aj to, ako som spokojná s ich samoopaľovacím mliekom. 

Opäť som vyskúšala nejaké novinky od Alverde a veľká spokojnosť! 

Dozviete sa tiež, ako pokračujú moje skúsenosti s výrobkami Ryor, ktoré som dostala na testovanie. Tentokrát to bude o zoštíhľujúcej emulzii Lipored.

A na svoju blogovú premiéru čaká aj vlasová kozmetika Himalaya.

To je približný prehľad na Máj. Začiatkom Júna ma čaká vytúžená dovolenka, takže už začínam zhromažďovať aj nejakú tú solárnu kozmetiku, vodeodolnú maskaru a tak.  Samozrejme Vás potom poinformujem, ako sa osvedčili v praxi.

Predpoveď na najbližšie dni je všelijaká :(, čo ma veľmi neteší, lebo mám seriózny slnečný deficit a tých pár horúcich dní, ktoré sme zatiaľ zažili, ho nedokázalo dostatočne pokryť... Tak snáď sa čoskoro dočkáme!

želám Vám príjemne strávený víkend :)
Lučiak



4 komentáre:

  1. veľmi sa na to teším. úprimne som zvedavá na tú zoštíhľujúcu emulziu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja sa velmi tesim :)). uz aby to bolo. inac,neviem, ci to maju tak aj iní, ale tvoj blog je take pokojne utocisko. chodim sa sem zrelaxovat a rada citam aj starsie clanky..A.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc se těším na Alverde. Už aby to bylo :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)