nedeľa 14. mája 2017

Testujeme: CC krémy Nude Magique


Možno ste už zaregistrovali, že do stojanov dekoratívky L´Oréal pribudli tieto farebné CC krémy. Každý z nich je určený na iný pleťový problém. Ja som postupne kúpila zelený (už som ho spomínala tu) a pred časom som skúsila aj fialový. Poďme si povedať, aký je medzi nimi rozdiel a či podľa mňa stoja za to. 


V prvom rade, oba som kúpila hlavne kvôli konzistencii. Milujem tekuté make upy, BB a CC krémy, táto kozistencia je pre mňa najpríjemnejšia a vyhovuje mi aj aplikácia. Ďalší dôvod bol, že potrebujem mať doma niečo, čo v rannom zhone stačí naniesť prstami niekde medzi čistením zubov a streknutím parfumu a pri tom to bude vyzerať dobre aspoň počas pracovnej doby. Toto všetko CC krémy Nude Magique spĺňajú. 

Nanášanie trvá pár sekúnd. Sú dobre pigmentované a bez problémov prekryjú bežné nedokonalosti (tie výraznejšie už musí zvládnuť korektor). Príjemne nevtieravo voňajú. Zelený má naviac po rozotrení parádne žltý odtieň, čo je pre mňa plus. A naozaj dobre neutralizuje začervenanie. Ale to vlastne robí aj ten fialový, ktorý je ale primárne určený na oživenie a rozjasnenie mdlej pleti. V podstate by som povedala, že jediný rozdiel medzi nimi je vo výslednom odtieni. 


Kým zelený je po rozotrení ako vidíte naozaj výrazne dožlta, ten fialový má svetlejší, neutrálne béžový odtieň (povedala by som, že až s mierne našedlým podtónom). Úplným bleduliam nebude vyhovovať ani jeden. Svetlým typom jednoznačne ten fialový. Pozitívne ale je, že odtiene na pleti počas dňa ďalej neoxidujú.  Pocitovo sú na pleti príjemné, ľahké. 


Jasné, že majú aj negatíva. Na T zóne, ktorá sa najviac mastí, sa po pár hodinách začínajú lesknúť (a zdá sa mi, že viac po fialovom, ako po žltom). Výdrž tiež nie je celodenná - na tých 8 hodín v práci svoju službu urobí, ale k večeru sa už z pleti začína strácať. 

Pre mňa ale stále prevažujú pozitíva. Uvidím, ako sa s nimi budem kamarátiť v lete... Balenie stojí v DM cca 12 eur, ja som kupovala s 25% zľavou.

Mimochodom, trojku dopĺňa ešte jeden, s oranžovým odtieňom, proti unavenej pleti. Ten som však zatiaľ na Slovensku v drogériách nevidela, testovala som ho na ruke v Španielsku, ale podľa výsledného odtieňa si ho celkom neviem predstaviť na inej, ako olivovo snedej pleti. Teda viem, solárkové typy by sa po ňom mali poobzerať :)

Už ste vyskúšali? 

Lučiak

foto:ja  

2 komentáre:

  1. Ja som si kúpila ten fialový a nesadol mi. Mala som pocit takej masky na tvári a navyše na mojej pleti bol taký akýsi do oranžova. Škoda, lebo hľadala som niečo presne také ľahké. Je pravda, skúšala som to v lete, možno ešte dám jednu šancu teraz na jeseň. Ale osobne mi oveľa viac vyhovuje BB krém Astor Lift Me Up.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak pardon, oprava, ja nemam CC, ale BB krém, ten fialový. Takže odvolávam svoju kritiku

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)