pondelok 1. mája 2017

Objavy od REN



Mini sadu značky REN so si objednala ešte v zime, ale na odskúšanie si musela trochu počkať. Dnes, keď o nej píšem, je jeden produkt spotrebovaný, ďalší v polovici a s posledným neviem, čo si počať. Každopádne, dva kúsky z tohto tria jednoznačne stoja za vyskúšanie. Čítajte, aby ste o také objavy neprišli. 
Sada obsahovala:
- Flash Rinse 1 Minute Facial (to je hlavná hviezda)
- Youth Vitality Day Cream
- Flash Defence Anti-Pollution Mist


To prvé by ste mali určite vyskúšať. Je to druh enzymatického mikropeelingu s okamžitým efektom a extra dávkou vitamínu C (čo je v poslednej dobe v kozmetike jeden obrovský hype). Používa sa na odlíčenú pleť. Jeho zvláštna konzistencia pripomína hutný čistiaci balzam. Na pleti sa okamžite rozpustí (obsahuje napr. kokosový olej). Následne jemnou masážou máte "aktivovať vitamín C" a nechať 1 minútu pôsobiť. Neviem síce, či he možné vitamín C aktivovať masážou, ale podstatný je ten výsledok - po odstránení zbytkov je pleť neskutočná. Je to naozaj ako okamžitý doping - je jemnučká a pekne napnutá. Samozrejme, že efekt nevydrží večne, výrobca odporúča používať produkt v 3 dňových intervaloch. Klasické full size balenie má 75 ml, čo pri množstve, aké spotrebujete na jedno použitie, vydrží veky. Tak možno sa aj oplatí doň investovať tých cca 30 eur. 

Dvojkou a stále veľmi príjemným prekvapením bol denný krém. Rad V-Cense, z ktorého je, má byť predovšetkým anti-ageingový. Presnejšie je určený hlavne ako prevencia a na prvé mimické vrásky. No je to hlavne veľmi dobrý denný krém. Na pleti zanechával komfortný pocit, perfektne spolupracoval aj s make upom, T zóna sa po ňom zbytočne nemastila. Vôňa asi nemusí sedieť každému - je klasicky bylinková, ale chvalabohu necítim v nej žiadnu levanduľu, takže mne nevadí. Spolu s predchádzajúcim kúskom si ho píšem na wishlist plných balení. 

Posledný do trojky a zároveň pre mňa sklamanie je ochranná pleťová hmla. Má pleť chrániť pred všetkými tými zákernými vplyvmi, ktoré na ňu v modernom svete zvonka útočia, veď poznáte to marketingové bla bla bla. Asi by teda skutočne mala nejako pôsobiť, keď zloženie obsahuje okrem vody aj nejaké tie účinné zložky (rôzne bylinné extrakty). Ale nemôžem si pomôcť, pre mňa je to produkt z kategórie "drahá voda vo fľaši". O ochranných účinkoch sa dá špekulovať, lebo ako ich chcete ako bežný používateľ dokázať? A celkový nanič dojem umocňuje aj aplikácia - možno je to len problém malého testovacieho balenia, ale hmla má veľmi nešikovný rozprašovač. Produkt rozprašuje, akoby to mala byť lokálna dezinfekcia na rozbité koleno a nie hmla, ktorá ma jemne pokryť celú tvár. Dať za toto ďalších v prepočte takmer 30 eur sa mi rozhodne nechce. 

Máte skúsenosti so značkou REN? Ja sa ešte chystám na pár ich vecí, takže o nej určite nepíšem naposledy. 

Lučiak

foto: ja 

4 komentáre:

  1. Mala som par veci od REN, ale nejako ma nic neuputalo, tato znacka mi pride akasi nemastna-neslana... Ale ocenujem, ze maju velky vyber roznych setov s miniaturami, aspon som nemala hlavu v smutku, ze som zaplatila za plne balenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dostala jsem testovací sadu, ale budu si ji brát na dovolenou, takže zatím nevím co očekávat.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nemam s nou skusenost, ale mam ju vyhliadnutu uz nejaku tu dobu, kedze som na nu pocula celkom dobre recenzie u zahranicnych blogeriek :)
    Prosim ta odkial si ju kupila?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)