utorok 29. marca 2016

Testujeme: kontúrovacia paletka H&M


Možno ste už stihli zistiť, že H&M má v ponuke svojho e shopu aj celkom slušný sortiment dekoratívnej kozmetiky. Ja som pri nedávnom nákupe oblečenia prihodila do košíka aj túto kontúrovaciu paletku. Nemala som veľké očakávania, kozmetiku som si v H&M kúpila len jediný raz (jeden bronzer) a nebola to teda žiadna veľká sláva. Musím ale uznať, že nová kolekcia dekoratívky je už kvalitou a efektom niekde úplne inde, takže paletka nakoniec príjemne prekvapila. 


Najprv pár slov k dizajnu - páči sa mi jednoduchý a elegantný biely obal. Vo vnútri sa ukrýva aj zrkadielko a 4 odtiene matných kompaktných púdrov. Pastelovo-ružový a žltý, plus dva odtiene hnedej. Samozrejme, môžete ich nanášať ako mono odtiene, ale aj ľubovoľne kombinovať mixovaním. Ja nemám rada aktuálny trend extrémneho kontúrovania, tak typický pre instagramové fotky. Príde mi to skôr komické, než pekné. Síce musím uznať, že je úžasné, ako sa takýmto spôsobom dokážu meniť tváre na nepoznanie, ale jedna vec sú fotky a druhá realita. Úprimne povedané, stvárať toto každé ráno pred zrkadlom je pre mňa nepredstaviteľné a hlavne, dá sa potom takejto tváre vôbec dotknúť? :) Takže moje kontúrovanie rovná sa jemné zvýraznenie lícnych kostí, dotyk bronzera na spánkoch a po okrajoch nosa, trochu rozjasňovača tam, kde treba a hotovo. A táto paletka je pri tom veľmi šikovným pomocníkom. 



Príjemne som prekvapená hlavne minimálnou prášivosťou pri nanášaní a fajn je aj výdrž počas dňa- Tým, že je naozaj matná, sa nemusíte báť použiť ju ani vtedy, ak máte napríklad akné. Do pozornosti by som dala jednoznačne svetložltý odtieň, ktorý krásne rozjasní partie tváre a miesta pod očami. Na fotke nižšie som paletku použila pri expresnom dennom make upe, ktorý pozostáva len z BB krému, korektora, úpravy obočia, trošky maskary na vrchné riasy, spomínanej paletky a rúžu. 


Bohužiaľ, keďže išlo len o limitovanú edíciu, aktuálne v ponuke e shopu nie je, ale možno sa ešte objaví, sortiment sa tam dosť často obmieňa. Plná MOC bola tuším cca 13 eur, ja som nakupovala so zľavou, takže ma vyšla približne na 9. Viem, že niektoré predajne už majú aj vlastné make up stojany, tak skúste pozrieť, či na ňu náhodou nenaďabíte tam. 


Lučiak

foto:ja 

7 komentárov:

  1. Uvažovala som o nej, ale nakoniec som si ju neobjednala a škoda... výsledný efekt je veľmi pekný. Ale tak budem vedieť, HM kozmetika už stojí zato...

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hm tak zatial mozem odporucit len toto, nemusi byt super uplne vsetko :)

      Odstrániť
  2. Paletka vyzerá byť super a farebne využiteľná :) a páči sa mi aj to, že je celá matná :)

    Beauty Bubble

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No teraz si ma navnadila! Necakala by som, ze nejaka kozmetika z H&M moze byt na takej urovni. Inak tiez u nich nakupujem v eshope, lebo to je oproti kamennej riadny rozdiel po viacerych strankach. Najblizsie popozeram aj kozmetiku. Luci ale povedz mi, ty si uz dokazala pouzit ten mega bronzer z Pupy? Ved ja ho asi nedouzivam za cely zivot, tak ani ziadne dalsie nekupujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Julka, ved ten XL som ani nikdy nemala :) Ja som si kupovavala ten 4 farebny, a ten mi zvykol vydrzat cca rok.
      Ano e shop je fajn, vacsi sortiment a vacsi vyber velkosti. Akurat ma rozculuje, ze ak nieco nesadne, neda sa vratit na predajni.

      Odstrániť
  4. Noooo veď presne ten 4 farebný som myslela. Naozaj za rok? No odpadávam. Ja už ho mám veľmi dlho, veď to si mi ho ty poradila a len taká ledva badateľná priehlbina. Síce ja teraz tomu veľmi neublížim s malým doma, ale aj tak. Asi máš tmavšiu pokožku, tak to dávaš rýchlejšie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow, tie farby vyzerajú veľmi pekne :)a páči sa mi aj teplota a farebnosť púdrov, no veru neviem, či by som po nej niekedy nesiahla a inak veľmi sa mi páči tvoje obočie :)
    Drew's Beauty
    Narodeninová giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)