piatok 5. júna 2015

Projekt High End 17: Collistar Eye Primer


S projektom High End sa pomaly blížim k číslu 20. 17-tka patrí báze pod očné tiene od Collistar. Kúpila som ju ešte v zime vo Fannku, využila som špeciálnu akciu mínus 30% na túto značku a tak ma vyšla zhruba na 12 Eur (bežná cena vo Fann je niečo cez 18). 

Tubička s objemom 10 ml v sebe ukrýva primer s krémovou konzistenciou, ktorá je jemne tónovaná, takže pokožku očného viečka aj farebne zjednotí, za čo dávam palec hore. Báza je prakticky neparfumovaná, pre mňa - vzhľadom na to, že ide o produkt ktorý sa nanáša na okolie očí - ďalšie plus. Po pokožke kĺže super, raz dva máte hotovo a viečko je pripravené na aplikáciu očných tieňov. 




Už som na blogu viackrát spomínala, že jednotkou v tejto kategórii je pre mňa zatiaľ báza od The Balm. Primeru od Collistar som veľmi fandila (ja vám neviem prečo, ale túto značku mám mimoriadne rada), že by ju mohol tromfnúť alebo aspoň byť rovnocenným, no bohužiaľ, nestalo sa tak. Báza to nie je zlá, ale: pol minúty po nanesení sa vrstvička uloží v záhybe viečka a vtedy je potrebné to upraviť a otrieť (The Balm toto nerobil). Rovnako výdrž a vzhľad tieňov počas dňa sú s  Collistarom cca o tretinu horšie, než pri konkurentovi. Zatiaľ čo s The Balm bol vzhľad tieňov aj večer pred odlíčením perfektný a všetko držalo tam, kde malo, s touto bázou je už vidieť, že tiene majú to najlepšie dávno za sebou, niekedy už od neskoršieho popoludnia. Z tohto dôvodu by som ju výkonom označila skôr za priemernú

Škoda, no :( Niekedy sa skrátka nezadarí tak, ako by človek čakal. 

Lučiak

foto:ja


1 komentár:

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)