štvrtok 11. júna 2015

Ako som chcela byť sunkissed 3 časť: Palette Deluxe Super Highlights


Milé moje, náš seriál finišuje. V minulom dieli ste videli, ako na mojich vlasoch "zafungovalo" Wild Ombrés od L´Oréal. Keďže výsledok ma už fakt privádzal do zúfalstva, rozhodla som sa dielo skazy dokonať doma najkoncentrovanejšou chémiou, na akú som si v domácich podmienkach trúfla - melírovacou sadou Super Highlights od Palette (no dobre, priznávam, medzičasom som si kúpila ešte silnejší kaliber, humusný zosvetľovač od Syoss, ale bolo to v záchvate čistého zúfalstva a nakoniec som mala toľko rozumu, že som ho nepoužila a teraz mi stojí v skrinke). Len aby sme si pripomenuli, mojim cieľom bolo v domácich podmienkach a svojpomocne konečne dosiahnuť vytúžený sunkissed efekt. S krabičkou, o ktorej dnes bude reč, som sa k tomu priblížila asi najviac. 

V balení tejto domácej melírovacej sady nájdete to, čo vidíte na fotke: odfarbovač v prášku, aktivačnú emulziu, pár rukavíc, špachtľu na  miešanie a tenký štetček na nanášanie zmesi po pramienkoch (ja som ho však nepoužila, ale pre plynulejšie prechody zmes vtierala do vlasov prstami, samozrejme v rukaviciach), ďalej melírovaciu čiapku, ak by ste chceli vlasy melírovať týmto spôsobom (to som pri hustote mojich vlasov okamžite zavrhla) a balzam na záverečnú starostlivosť pre tie odfarbené chúdence na vašej hlave. 

Prečítala som návod, pripravila zmes a išla na to. V novom tielku. Nanášanie išlo v pohode, zmes som aplikovala na jednotlivé pramienky (suchých vlasov) od koncov do približnej polovice dĺžok. Snažila som sa, aby prechody medzi zosvetlenou a nezosvetlenou časťou vlasov boli čo najjemnejšie. Medzičasom som si okrem vlasov samozrejme odfarbila aj nové tielko :D Stálo 5 Eur, ale aj tak! Stupeň zosvetlenia si v podstate regulujete samé počas procesu pôsobenia. Najrýchlejšie chytali konce vlasov a keď sa mi zdalo, že výsledok je dostatočný (cca po 30 minútach od ukončenia nanášania), dala som sa do vymývania. Následne som vlasy ešte celé umyla šampónom a použila priložený balzam. Potom som vlasy presušila uterákom a dala sa do fénovania, celá nedočkavá, ako to bude vyzerať vo finále, keďže na mokrých vlasoch sa odtieň javí trochu inak, ako na suchých. 

No a výsledok vidíte tu (fotené pred prvým umývaním po zosvetlení, večer, s bleskom).




Podľa mňa to nie je zlé, čo poviete? Mohla som ísť aj trošku vyššie pri aplikácii zmesi, aby bola zosvetlená časť vlasu dlhšia, ale nevadí. Každopádne, s týmto tretím pokusom som definitívne najspokojnešia. Nevýhodou je, že po pár umytiach zosvetlené časti chytajú trochu príliš oranžový nádych, ale aj to som už vyriešila (nabudúce vám ukážem, ako). 

Len tak pre srandu som si spočítala finančnú investíciu do tohto domáceho experimentu od jeho neslávneho začiatku som Sunkiss Jelly, cez Wild Ombrés až po tento finálny krok. Vyšlo mi, že s nákladmi som stále niekde zhruba na polovici (ak nie menej), než by ma tento efekt vyšiel u môjho kaderníka. Samozrejme, nehovorím teraz o časovej náročnosti, len o peniazoch. Každopádne, aj naďalej podobné hókusy pókusy nikomu neodporúčam robiť doma, v podstate to bolo aj o kuse šťastia a mojich kvalitných vlasoch, že to dopadlo tak, ako dopadlo. Ale jednoducho som si to chcela vyskúšať, tak som do toho šla :) 

V poslednej časti vám ukážem, ako eliminovať nežiadúci oranžový nádych vo vlasoch (a nebude to len stará známa  klasika v podobe silver šampónu).

Váš experimentátor Lučiak

foto:ja 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)