sobota 4. októbra 2014

Avon Luck + giveaway


Avon priniesol na trh ďalšiu voňavú novinku - Luck. Prichádza v koncentrácii EDP a v 50 ml objeme. Načasovanie kampane na obdobie jesene a zimy napovedá, že nepôjde o žiadnu ľahkú, citrusovú vodičku. A je to tak. Luck patrí oficiálne do rodiny orientálno-kvetinových vôní. Nosom, ktorý stojí za touto vôňou je Adriana Medina (zatiaľ nemá na konte žiaden notoricky známy parfum). Tvárou vône je tenistka Maria Sharapova. Čo sa tentokrát podľa mňa naozaj podarilo, je flakón - pôsobí naozaj milo. Okamžite mi napadla podobnosť s flakónom Miss Dior Chérie :) Dizajn doplnkových kúskov - telového mlieka a telového spreja - je príjemne jednoduchý. 


A aká je samotná vôňa? Na prvé prirovnanie je to - polopate povedané - naozaj slaďárna :) Ako prvá mi do nosa udrela zmes sladkého ovocia, akoby pocukrovaná a napriek tomu, že v zložení oficiálne uvedená nie je, cítim aj vanilku. Napriek všetkej tej sladkosti v úvode vôňa nepôsobí lepivo. Pravdu povediac, ten začiatok sa mi páči najviac. V jej "strednej fáze", ktorej dominujú kvetiny, ju až tak nemusím. Úplne najviac sa mi páči, keď je takmer preč a cítiť iba ľahučký závan s troškou santalového dreva. Ak by bola taká po celý čas, s radosťou ju nosím. 


Celkom príjemne ma prekvapilo telové mlieko. Telové prípravky k parfémom bývajú často tak povediac do počtu a okrem toho, že sú rovnako parfumované a pomáhajú vôňu vrstviť, pokožku príliš nevyživujú. Často som mala problém, že po natretí takýmto doplnkovým produktom bola pokožka už o pár hodín suchá a tvorili sa na nej šupinky. Od tohto som veľa neočakávala, ale prekvapivo, pokožka bola po ňom dobre hydratovaná až do večera. Nie je pri tom vôbec mastné a ľahko sa rozotiera. 

Čo dodať :) Telové mlieko si nechám, ale vôňu neunosím, preto ju spolu s telovým sprejom s radosťou venujem jednej z Vás. Stačí, ak pod týmto postom zanecháte komentár so svojim mailom a napíšete mi, či máte nejakú vôňu od Avonu, ktorá sa Vám páči. Jo a podmienkou je aj verejné sledovanie blogu cez GFC alebo sledovanie na FB. Jeden človek, jeden komentár. Výherkyňu zverejním na facebooku 10.októbra. 

som zvedavá na odpovede :)

majte sa pekne, 

Lučiak

foto:ja

39 komentárov:

  1. Od Avonu jsem ještě žádnou vůni neměla.
    gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naposledy jsem si kupovala Little black dress a jsem s ni spokojena :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toto je GA šitá ako pre mňa. Vyhodnotenie na narodeniny? A túto voňavku som si práve chcela kúpiť ako darček sama sebe, lebo sa mi veľmi páčila vzorka. Silno si držím palce, aby mi to vyšlo. A či mám vôňu od Avonu? Hojojooooj minimálne 20. Odoberám ťa aj tu aj na FB. :)

    lilianka007@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: Biela Macka
    Kontakt: FB nemam, takze v pripade vyhry ma mozno kontaktovat tu: KAVIAREŇ U MAČKY
    Oblubena vona od Avon: Incandessence

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nikdy jsem bohužel žádnou vůni od Avonu neměla :/
    sleduji i na fb :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Luci
    lucisa.n@seznam.cz
    od Avonu jsme kdysi mívala pár vůni, ale žádná z nich mě nazaujala natolik, že bych si ji kupovala znovu. A s těmi mléky k vůním souhlasím, většinou jsou hrozně navoněné a absolutně neúčinné.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od Avonu jsem měla jednu vůni (a několik tělových sprejů :D) a to Scentini fialovou verzi - voněla hezky sladce :)
    zdenka.skodova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mne sa strasne pacia vsetky vone od Fergie :)
    Sledujem ta vsade

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sleduji přes GFC jako Micha(e)la.
    Od Avonu mám dvě vůně, které mám ráda, obě jsou letní a květinové, ale momentálně u sebe nemám flakonky, abych se podívala na názvy. Obě jsou už starší - asi dva roky.
    mipeli@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super, mám moc ráda vůně od Avonu! :) Měla jsem Little White Dress, Little Black Dress a Far Away. Byla jsem s nimi naprosto spokojená. :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. vonu od avonu este nemam,ale po tejto som pokukovala v katalogu :) snad sa na mna usmeje stastie :)
    GFC: Bašiak
    FB: Baška Staregová
    barbora.staregova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. GFC Caroline
    Já mám z Avonu spousty vůní, musím říct, že tam není snad žádá která by mi nevoněla :) Mám třeba hodně ráda vůni Little white dress :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sleduji.)
    Já měla už vůní od avonu několik, ale nejvíc mi voněly tyto tři: novinka Unique Rose, stálice Summer white sunset a do třetice jedna moc moc vonavá Perceive Dew :)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. sledujem na FB aj cez GFC Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com
    ja mám veľa vôní od avon, teraz najpoužívanejšiu Parisian Chic .. inak obľubujem aj Far Away :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. pravdupovediac,ja nevlastním žiadnu vonavku,toaletku či parfém :) mám len taký mist od Victoria Secret. je to asi divné,že? :)ale už sa obzerám po nejakej vôni,čo by sa mi páčila.možno aj tento Avon,keby tak vyhrám.
    sledujem ta
    lu-cinda@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. od Avonu vône nepoužívam :)
    luckavyle@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Gfc Missi Bialikov
    Vůně od Avonu mám moc ráda, moje nejoblíbenější je Treselle, potom ještě mám Little Black Dress a Incandessance. Myslím si, že všechny tři jsou vydařené a jsem zvědavá na tuto :)
    missi.bialik@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. od Avonu mám veľa voňaviek a všetky sú super! :)))
    GFC: Nita X
    nicolettevalkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. sange578@gmail.com
    Od Avonu máme doma Slip Into... a je to veľmi dobrá voňavka. :)
    Sledujem cez GFC už veeeeľmi dlho :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Z Avonu opakovane objednavam Little black dress, naposledy me zaujala Treselle. Jinak je na me vetsina vuni moc sladkych, ale tuhle rada vyzkousim.
    Limettka@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. No teraz neviem, či to je vôňa od Avonu alebo Oriflamu (ale myslím, že od Avonu), ale najradšej mám Balroom Beauty a ešte Incandessence (to je moja stálica, ktorá mi doma nesmie chýbať!!)
    Plejadiangirl@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. keďže som AvonLady, väčšina mojich vôní je práve z Avonu... veľa ľudí mi ich chváli, niektoré sú naozaj dobré.. a konkrétne táto je na ceste ku mne, takže... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Z Avonu som mala už mnoho voňaviek, ale žiadna ma nenadchla tak, že by sa stala mojou dlhodobou spoločníčkou. Každopádne mám rada takéto ,,slaďárny" takže by som ju veľmi rada vyskúšala ! :)
    Ketty2411@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  25. mám od Avonu Instinct, ale už sa mi nepáči tak ako na začitku, takže do nej už nepôjdem :) juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC:Michelle
    A jedinú vôňu z avonu čo kupujem je Perceive a LRD :)

    n.michelle.k35@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. od avonu mám ráda vůni far away :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC: Petra
    petra.kuklova@centrum.sk
    Voňavku od Avonu som mala len raz, ale to bolo už strašne dávno, myslím že tá voňavka už nie je ani v ponuke, škoda lebo voňala krásne....

    OdpovedaťOdstrániť
  29. k.kevesdaova@gmail.com

    voňavky od Avonu som mala: Bond girl, Wink, Tahitian Holiday a Pur Blanca Blush :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Sledujem ako lenka.brestenska@gmail.com
    A vôňu Incadesence a úplne prvý Instinct.

    OdpovedaťOdstrániť
  31. vsade ta sledujem :) cez GFC ako Tinky Rinky :-)
    od Avonu mam zopar voni, ale so ziadnou som zatial nebola velmi spokojna a ani jedna z nich mi nevyrazila dych, preto cakam na tu specialnu, ktoru si zamilujem :-)
    thina.bacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. kedysi davno pradavno som mala rada taku letnu vonu neviem ci presne napisem jej nazov tahity holiday alebo nieco v tom zmysle krasna letna vonicka s kokosovym podtonom,..na klasiku pur blanca nedam dopustit... nadherna cista vona, tej sa vzdy rada vraciam
    danka.zimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. mala som od avonu take tie klasicke co mal kazdy: passion dance, incandessence, percive, pur blanca, a co som naozaj milovala bola little black dress...ale stalo sa take, ze na inych mi fakt vonal a ked som si ho kupila, na mne som ho nemohla citit :D tak som ho posunula dalej...ale sladke vonky mam rada ;)
    a na fb ta sledujem ako majka dankova...a myslim, ze aj na gfc ale to si niesom ista :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. od Avonui som mala kopu parfémov- mojim dlhoročným bola Pur Blanca (všetky jej druhy), teraz mám Parisian Chic a som spokojná
    GFC aj FB ako Majka Maťová
    majka.matova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. lucinkabalintova@gmail.com
    Páči sa mi Little black dress :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Sledujem cez FB. Od Avonu mam: Luck, Today, Amour
    jannica@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Ja zbožňujem všetky sladké lepivé vône :P a aj z Avonu mám najradšj práve tie sladké melónové, jahodové spreje :P

    d.a.w.n.n.i.e.licious@gmail.com

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Od Avonu zatiaľ žiadnu vôňu nemám. :)
    patricia.debnarova@gmail.com
    GFC - Patrícia Debnárová

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)