streda 27. novembra 2013

Čo je nové

Dnes len malý náhľad toho, čo všetko u mňa čaká na recenziu alebo mi v obchode spontánne padlo do oka :


Ďalšie kúsky od Annemarie Borlind, tentokrát prevažne na vlasy, ale nie len :)


Viete, že nie som nadšenou fanúšičkou Baleáckych sprcháčov a tejto značky celkovo, ale tieto dve novinky mi padli v DM do oka, tak som si povedala, za tú cenu... je to zvláštne, lebo v podstate ani nemám bohvie ako rada kokosovú parfumáciu a oba kúsky ju obsahujú. Ale je namiešaná spôsobom, ktorý mi neprekáža, naopak. 


...a nakoniec spontánny nákup na feelunique, zasa som neodolala zľavovej akcii :) Oba som mala vyhliadnuté už dlho. Tento šampón preto, lebo som ho v podstate nedopatrením vyskúšala najprv ako vzorku (nie je ani určený pre môj typ vlasov) a zistila som, že je to jeden z naj šampónov, aké som kedy mala. A Perfect Blur od Garnier je jedno z  tohtoročných blogerských senzácií, tak som zvedavá, čo predvedie na mojej pleti a či budem tiež nadšene aplaudovať. Mimochodom, už by mal byť pomaly dostupný aj u nás. 

Och, kiež by to len bolo všetko, čomu som neodolala :)

Lučiak
foto:ja

2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)