streda 30. októbra 2013

Spotrebované 10/2013 a výherca jesenného LučiakBoxu :)


Milé moje, je tu ďalší prehľad vecí, ktoré sa mi podarilo za posledný mesiac spotrebovať. Ide o 6 kusov, na všetko už poväčšine boli na blogu recenzie, takže koho zaujímajú podrobnosti, nech kliká na odkazy. 

Krém na nohy Dermacol Soft Heel - kdesi som ho tu už spomínala, ale ani za ten svet neviem nájsť, kde. Nevadí, v skratke - je to ľahký hydratačný krém na chodidlá, ktorý je ideálny na ranné použitie. Rýchlo sa vstrebáva, chodidlá síce nijako extra nezvláčnuje, ako sľubuje výrobca, napriek toho, mal jednu veľkú výhodu, kvôli ktorej som ho mala rada - intenzívne a dlhotrvajúco voňal, čo sa v prípade prípravku na nohy cení. Hlavne po vyzutí ;) Kúpila by som znova? Možno aj áno. 

Mlieko po opaľovaní Bioderma Photoderm. Príjemna záležitosť, po lete som ho dopoužívala ako bežné telové mlieko. Nabudúci rok si zaobstarám opäť.

Anti Age tonic od Nonique. Určite by som kúpila znova, obľúbila som si ho. 

Kondicionér z radu Coconut Oil Formula. Vyskúšala som a napriek tomu, že nemám zásadné výhrady, chýba mi aj motivácia kúpiť veľké balenie. 

Šampón od Macadamia. Mne sadol výborne. Kúpila by som znova, trochu sa mi nechce vzhľadom na cenu, ale možno nakoniec podľahnem. 

Malé balenie make upu True Match od L´Oréal. Napriek tomu, že som ho mala už opakovane a považujem ho za jeden z najlepších drogériových make upov, s hanbou som zistila, že tu naňho nie je samostatná recenzia :) Mala by som to v dohľadnej dobe napraviť. Malé testerové balenia make upov si kupujem na MMA pravidelne, sú totiž veľmi šikovné do kabelkovej kozmetickej taštičky. Zaberú podstatne menej miesta, než klasické full size balenia a už ma x krát zachránili, keď som použitie make upu neplánovala a nemala so sebou štandardnú výbavu. O True Match sa nebudem viac rozpisovať, asi teda fakt spravím tú samostatnú recenziu a porovnám ho aj s ďalším make upom od L´Oréal, ktorý momentálne doma mám. 

Tak, toľko k mojej októbrovej spotrebe. A teraz poteším jednu z čitateliek, ktoré sa zapojili do jesennej giveaway o Lučiak Box. Ten poputuje k...

ked uz teraz nevyhram,asi si niečo spravím :D ale nie,srandujem...perfektné laky,tie by sa mi hodili.
cez gfc sledujem ako Lucia A
lu-cinda@azet.sk

... čo ma teší, lebo uznajte, ten komentár naháňal hrôzu :D


Výherkyni blahoželám a poprosím jej adresu na viacstylu@gmail.com.

Ostatným veľmi pekne ďakujem za účasť! 

majte sa, 
Lučiak
foto:ja

8 komentárov:

  1. Gratulujem :) a veľmi sa na recenziu make-upu teším :).

    Julie's blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ....nahanal hrozu,máš pravdu,ale velmi som chcela u teba vyhrať a hľa,vyhrala som :) ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No make- up od L' oréal som už nemala veľmo veľmi dávno, naposledy Infallible pred asi 7 rokmi. Nejako ma nikdy nenapadne popozerat, co noveho v make- upovom svete drogérie. V tomto som taká zvláštna, všetkého môžem mať tony a make- up stačí aj jeden, keď už mám svojho favorita.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som zvedava na tu recenziu. Co je to MMA? To mi nic nehovori...
      A aky je tvoj uplne naj makeup? Estee Lauder?

      Odstrániť
    2. Jaj tak, no to mi nenapadlo, rozmyslala som nad zahranicnymi eshopmi :-)
      Otazka na naj make up bola na teba, Luciak, len mi to nejak tam skocilo.

      Odstrániť
    3. aha :) vies co, naozaj tazko vybrat jeden jediny...zalezi aj od rocneho obdobia...ale mam velmi rada make upy Lancome - Teint Miracle a Teint Idole Ultra.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)