streda 14. augusta 2013

Nový make up box


Predstavujem Vám môj nový šatník na make up :) Kúpila som ho v Tchibo a hoci je pôvodne určený na organizáciu kancelárskych potrieb, podľa mňa sa skvele hodí aj na kozmetické účely! Je dostatočne veľký, má niekoľko priehradiek pre prehľadné usporiadanie... Existuje aj v bielej verzii a hoci tá by bola nepochybne elegantnejšia, keď som si predstavila, ako by asi vyzerala po pár týždňoch používania, výber bol jasný. 




Cena? 12,90 Eur. Ak sa Vám páči a chcete ho, ešte to stihnete, v predajniach Tchibo bude tuším do konca tohto týždňa. Čo poviete? 

Lučiak
foto:ja

13 komentárov:

  1. Super tip! Ja som pozerala nedavno tento, ale cena 45 Eur, neskutocne!
    http://www.kvalitnakozmetika.sk/lenkakozmetika/eshop/63-1-Make-up-organizery/0/5/1796-Make-up-organizer-typ-O
    A vyzera byt len o trosku vacsi ako tvoj.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V Tchibo? Veď tam predávajú len kávu, hahahahaha! (OK, tá reklama je dosť trápna :D) Šikovný box! Ten povrch je papier, alebo látka? Asi pôjdem zajtra kuk do Tchiba, vďaka za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no tak toto je super tip. nad niecim takym som uvazovala uz davno, ze by sa mi hodilo. zatial mam kozmetiku jednolivo rozdelenu v nadobkach a nie je to nic moc. som volala do tchiba ci este maju. a maju :) uvidim kolko ten karton znesie, ale ked je urceny na kancelarske potreby, mal by byt pevny a mohol by mat aj utieratelny povrch:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vies co, pevne je to urcite dost a aj utieratlne. Preto som to zobrala :)

      Odstrániť
  4. Vyzerá to dobre, ale na moju zbierku kozmetiky je to malé.. škoda :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ved ani ja tam nemam vsetko, len veci, ktore aktualne najcastejsie pouzivam.

      Odstrániť
  5. Vyzerá fantasticky! Škoda len, že Tchibo mám momentálne ďaleko :/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je to veľmi pekné aj prakticné ale no neviem dat 13 euro za karton alebo z čoho to je je dost vela podla mna....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podla mna je to v pohode cena v porovnani s tym, kolko stoja niektore make up box made in china... Tento karton je velmi pevny, box je stabilny.

      Odstrániť
  7. pekny box na moju kozmetiku dost maly ale viem si ho predstavit na nocnom stoliku :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)