sobota 15. decembra 2012

Kto sa bude tešiť :)

Tak, súťaž ukončená, výhercovia vybraní. Z cien sa môžu tešiť tieto tri výherkyne: 


Vlasovú cenu vyhráva komentár č.49:


já si je radši vyberu předem sama, pak vím že to budu mít..u překvapení nikdy nevím jak mám rychle reagovat! :)))
christina.deneuve@gmail.com
pořadí: 1,2,3 :)



Cenu č.2 opäť vyžreboval Mr.Random - komentár č.24:



Sleduji:)
Mám ráda obojí, překvapení i když si dárky vyberu dopředu:))
2,1,3
rozanska.d@seznam.cz



a napokon tretia cena, taštička kozmetických vzoriek. Keďže o ňu malo záujem najmenej z Vás, rozhodla som sa výhercu vybrať sama a je to Monika s komentárom č.2. Ako som zistila, má vlastný blog, ktorý som doteraz ani nepoznala, tak dúfam, že sa cene poteší a bude mať námety na recenzie :) 

Sledujem :)
moniakrogmanova26@gmail.com
NAjradsej mam prekvapenia, ale rada sa ich dozvedam (vyzvedam) predcasne :D cize potom z toho už prekvapenie nieje :D ale sama o sebe nikdy neviem čo mam kupit, tak sa vzdy danej osoby radsej spytam :D
3 2 1 :)
prajem pekný den :)


Všetkým výherkyniam gratulujem a poprosím Vás, pošlite na mail viacstylu@gmail.com svoje korešpondenčné adresy. Dik! 

Ostatným ďakujem za účasť a teším sa na stretnutie pri ďalších rozdávačkách (najbližšie v januári na výročie môjho blogu).

pekný víkend, 
Lučiak









4 komentáre:

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)