piatok 20. apríla 2012

The Winner Is...

Pekný deň želám, 
dnes mám trochu naponáhlo, takže idem chytro vyhlásiť víťaza giveaway, nech večer nezabudnem. 


V prvom rade chcem všetkým zúčastneným poďakovať za poskytnutú inšpiráciu a spätnú väzbu. Som naozaj prekvapená, koľkým z Vás sa blog páči práve tak, ako je :) V komentároch sa objavili aj nejaké tipy na ďalšie príspevky, takže sa k novým nápadom stručne vyjadrím:

- DIY: do budúcnosti celkom nevylučujem, ale ak bude, tak kozmetického charakteru :)

- VIDEÁ: to zaznelo vo viacerých komentároch... opäť, do budúcnosti nevylučujem, ale otvorene hovorím, že som nikdy netúžila byť herečkou (ok, na chvíľu, keď som mala asi tak 10 :) a vyhovujú mi radšej klasické recenzie. 

- POROVNÁVACIE RECENZIE: určite budú.

- MAKE UP TUTORIAL: ja osobne mám make up tutorialy veľmi rada, hlavne tie, ktoré sa týkajú líčenia očí. Ale obávam sa, že ak by som mala niečo podobné sama vyprodukovať, uzívali by ste sa nudou :) V líčení som totiž pomerne konzervatívna. Je to aj vekom. Obdobie experimentovania a extravagancie mám za sebou, presne viem, čo mi sedí a čo nie, ktoré odtiene mi pristanú, s ktorými tieňmi vyzerám uplakane alebo unavene...Môj osvedčený a najobľúbenejší make up je v nude štýle na deň a s dymovými očami na večer. Ale čo ja viem, možno mi o dva roky prepne a začnem sa vyžívať v ružových umelých riasach :) To potom bude materiálu na make up tutorial! 

- POST O MOJEJ STAROSTLIVOSTI O PLEŤ A VLASY: určite bude.

- POST O ŠTETCOCH: chystám čoskoro.

- POSTY TYPU "The Best of" za jednotlivé mesiace: toto som doteraz nerobila (lebo sa nerada opakujem), ale požiadavka na tento typ príspevkov zaznieva často, takže sa asi na to dám :)

- OUTFITY: určite nie. Na to máme iné hviezdy :)

Čo sa týka ďalšieho smerovania blogu, určite sa máte na čo tešiť: poradovník produktov, ktoré čakajú na recenzie je dlhý plus podarilo sa mi nadviazať spoluprácu s ďalšími kozmetickými značkami, takže Vás môžem uistiť, že bude čo čítať. A jasnačka, že budú aj ďalšie "obdarovávačky" :).

OK, nebudme to dlhšie naťahovať a vyhlásim víťazku. Očný krém Kaviderm od Ryor + vzorky vlasovej kozmetiky získava...


Nina!
s komentárom č.4

Gratulujem a čo najskôr sa s tebou spojím.

Ešte raz ďakujem všetkým za účasť a prajem pekný začiatok víkendu. Nová recenzia už zajtra! A pozor, bude to o vlasoch a bude to naozaj pecka. 

Lučiak
foto: ja

2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)