nedeľa 8. apríla 2012

Testujeme: Vynovené Pantene

Pekné sviatočné dni prajem! 

Zvykli sme si, že kozmetické novinky prichádzajú na náš trh štandardne s niekoľkomesačným oneskorením oproti tomu západnému (tí podlí imperialisti :). Týka sa to samozrejme aj drogériového sortimentu - spomeňme si na BB Cream... Ďalším takým príkladom je značka Pantene, ktorá pred niekoľkými mesiacmi trochu "vytuningovala" svoj sortiment aj zloženie výrobkov...a Vy sa o tom môžete dozvedieť zo slovenskej reklamy (s Liv Tyler :) až teraz, keď dorazili na náš trh :) A pretože Pantene patrí u nás k najpredávanejším značkám vlasovej kozmetiky a veľa z Vás bude na tento inovovaný sortiment zvedavých, rozhodla som sa, že je vhodný čas na ich recenziu. Lebo doma suším kopec vzoriek, ktoré sa ku mne dostali z UK ešte v hlbokej zime v rámci jedného veľkého balíka všeličoho. Niektoré som hneď aj vyskúšala, ale keďže pôvodne som ich recenzovať ani neplánovala, nechala som to bez komentára.

časť vzoriek
Vzorky boli z rôznych inovovaných radov - hlavne pre farbené vlasy a z radu Aqua Light. Ak mrknete na britskú Pantene stránku, môžete si prezrieť kompletný inovovaný sortiment. Ja som zisťovala, ako to vyzerá v našich drogériách, a u nás zrejme budú k dispozícii len vybrané výrobky. Dnes sa podelím so skúsenosťou so šampónom a kondicionérom Protect & Smooth z línie pre farbené vlasy.



Šampón je príjemne parfumovaný a krémový. Vlasy nevysušuje a čo je pre mňa veľké a podstatné plus, nemám po ňom lupiny.


Kondicionér vôbec nie je hutný, povedala by som, že má skôr ľahšiu konzistenciu. Rovnako ľahko sa aj vymýva.  Oba produkty samozrejme obsahujú silikóny, ale vlasy po ich použití nezostávajú ťažké. Sú pekne lesklé a vzdušné. 


Čo sa týka ochranného efektu farby, ťažko posúdiť. Ja celkovo rozprávkam o šampónoch, ktoré predlžujú farebnú sýtosť a žiarivosť farbených vlasov neverím - považujem ich jednoducho za súčasť reklamného slovníka, ktorého cieľom je jediné: presvedčiť, aby sme kúpili. V rámci drogériového sortimentu sú to  fajn výrobky za slušnú cenu - takto by som ich charakterizovala.
Niekedy na budúci týždeň spolu vyskúšame vynovený šampón a kondicionér Aqua Light a budete mať možnosť získať aj niekoľko týchto vzoriek. 

majte sa sviatočne, 
Lučiak
fotky: ja a pantene.com

4 komentáre:

  1. ja mám večne problém s ťažkými a akoby nedosušenými vlasmi, hlavne po šampónoch od Yves Rocher-a a tie lacnejšie Palmolive a tak...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tento problem mavam aj ja, lebo mam velmi huste a hrube vlasy, ale zo skusenosti to nie je ani tak zalezitost samponu, ako kvalitneho a vykonneho fenu + stylingoveho pripravku, ktory urychluje susenie...odporucam napriklad Styling Cream od Joico.

      Odstrániť
  2. ...som rada, že si napísala recenziu na pantene...mne tie ich staršie verzie šampónov absolútne nevyhovovali...ale ešte som sa nerozhodla, či s tými inovovanými to skúsiť alebo nie...asi aspoň jeden vyskúšam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som mala z povodnej verzie Pantene na farbene vlasy strasne lupiny...z tejto novej ziadne :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)