utorok 21. júna 2011

WOW, SHE´S NOT BLONDE :)


Nová tvár kampane Versace pre AW, modelka Saskia de Brauw. Donatela na margo vizuálu kampane: "everyone was always saying, ‘Wow, this is not a Versace girl, she is not blonde.’ Sometimes you need to renew yourself to work better and to make a little bit of a push."





Pripomína mi taký mix Stelly Tennant a Kristen McMenamy, hlavne na tej poslednej fotke... páči sa Vám? Alebo Vám chýba dlhá vyžehlená blond hriva? :)

pekný večer
Lučiak

photos: google images

2 komentáre:

  1. toto som už skôr zahliadla, no a táto voľba sa mi vôbec nepáči... nie je to preto, že som blond, ale táto modelka mi vyslovene príde no, ako to povedať diplomaticky... neženská a nepekná...
    Tebe sa páči?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ano, je to taky androgynny typ, co ja inak nemusim, ma aj niektore fotky, kde je vyslovene ako chlap ;) a tie prave nie, ale konkretne na fotkach pre Versace sa mi paci velmi, tam vyzdvihli prave tu jej zensku stranku. A ma krasne pery.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)