nedeľa 20. septembra 2015

Testujeme: Bioderma Maman Fermeté + súťaž so Sebium Global!

produkt venovala Bioderma 


Naposledy, keď som dostala od Biodermy možnosť vybrať si produkt na recenzovanie, mi padol do oka tento  kúsok z radu Bioderma Mama. Spevňujúci krém pre ženy po pôrode :) Ono, ja som po pôrode už pekných pár rokov, ale stala sa taká vec, že som začala systematicky cvičiť a tak sa mi podarilo od januára zmenšiť o dve konfekčné čísla :) A čo si budeme hovoriť, po tridsiatke už pokožka nie je taká elastická, ako v dvadsiatke. Takže spevnenie pokožky je teraz viac, než vítané. Na otestovanie som dostala dve balenia. Aj na samotnom balení píšu, že produkt sa má používať denne najmenej po dobu jedného mesiaca. Tak som to poctivo praktizovala a po dvojmesačnom používaní sa s vami podelím s mojim názorom. 


Vo vnútri balenia sa ukrýva krém s ľahkou konzistenciou a decentnou vôňou. Rozotiera sa perfektne a veľmi rýchlo sa vstrebáva. Efekt bezprostredne po nanesení je super - pokožka pôsobí vyživene a vypnuto. Krém má pôsobiť na zlepšenie pružnosti pokožky tým, že zvyšuje tvorbu kolagénových a elastínových vlákien. Ja som sa natierala fakt poctivo, vždy ráno. Veľkým plusom bolo, že krém odstránil tvorbu šupiniek, ku ktorej má moja suchá pokožka sklony, hlavne na nohách a predlaktiach. Čo sa teda týka hydratície a výživy aj celkového komfortu používania, môžem pochváliť. No po dvoch mesiacoch som si nejaké viditeľné spevnenie pokožky, spôsobené týmto krémom, akosi nevšimla. V podstate sa mi len potvrdilo staré známe, že spevňovať treba hlavne zvnútra - cvičením, stravou a životným štýlom celkovo :)

Pokiaľ máte pokožku pevnú dosť a trápi vás iná vec, konkrétne akné a problematická pleť, môžete sa zapojiť do súťaže na mojom FB. Vyhrať môžete starostlivosť Sébium Global. Súťaž je súčasťou projektu Sebiumfriends



Lučiak

foto:ja 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)