pondelok 5. októbra 2015

Jesenné stretnutie blogeriek s Biodermou


Ďalšie stretnutie blogeriek, spolupracujúcich s Biodermou sa po malej pauze (tuším posledné dve stretnutia boli spoločne s českými blogerkami v ČR) konalo v Bratislave, tentokrát v hoteli Sheraton. Témou bola predovšetkým propagácia noviniek v produktovom rade Sébium, niečo o sprievodnej súťaži #Sebiumfriends na Instagrame a aj pár zaujímavostí z internej "kuchyne" slovenského zastúpenia značky. 

My, nebratislavské blogerky, sme mali možnosť stráviť v hoteli aj noc pred sobotňajším stretnutím. V sobotu ráno, ešte pred prezentáciou, som mala čas prejsť sa po nábreží Dunaja pred Euroveou. Počasie vyšlo výborne, slnko svietilo, proste ideálne jesenné ráno. 



Stretnutie oficiálne začalo spoločným obedom v hotelovej reštaurácii, kde sme sa usadili za dlhým stolom (účasť pekných 16 kusov + "vedúca zájazdu" Lucka z Biodermy :) a po ňom sme sa presunuli do konferenčného salónika, kde nám Lucka odprezentovala nový vizuál kampaní a hlavne všetko o mastnej a aknóznej pokožke, keďže aktuálne sa kampaň zameriava hlavne na ňu. 



Vždy, keď je reč o akné, v duchu ďakujem, že som od tohto problému ostala ušetrená (ešte aj v puberte), lebo keď počúvam a vidím, aké problémy život s aknóznou pokožkou robí, smejem sa, že ja  tu hysterčím kvôli tej jednej vyrážke, ktorá sa mi vždy spoľahlivo urobí počas PMS a o pár dní ani neviem, že tam bola. Najhorúcejšou novinkou z dielne Biodermy pre všetkých, ktorí sa s akné trápia, je Sébium Global, intenzívna starostlivosť o mastnú pokožku s akné, ktorá vďaka účinnému komplexu látok vyrovnáva množstvo a zloženie kožného séba tak, aby sa čo najviac priiblížilo zdravej, bezproblémovej pokožke. Stará sa o to hlavne patentovaná kombinácia Bakuchiol + brevet Fluidactiv. 








Ako vždy, dostali sme aj tašku, plnú súvisiacich produktov, takže už čoskoro sa môžete tešiť na lavínu rozdávačiek u spriatelených blogeriek :D A ja samozrejme nebudem výnimkou. Určite odporúčam sledovať aj stránku sebium.sk, kde nájdete o akné snáď úplne všetko a ako bonus k tomu pekné súťaže. Na záver by som chcela Lucke, aj celému zastúpeniu značky Bioderma pre náš trh poďakovať za ďalšiu vydarenú akciu (naozaj klobúk dolu, to, ako sa táto značka stará o spolupracujúce blogerky, je podľa mňa u nás vysoký nadštandard) a všetkým zúčastneným dievčatám za milú spoločnosť. Budem sa tešiť nabudúce :)



Lučiak

foto: ja

7 komentárov:

  1. tieto akcie vyzeraju skvele
    a tak trochu zavidim ze nepoznas akne ja som dospela a stale mame taku mensiu vojnu rozhodne to nie je take ako ked som bola v puberte to bol masaker som vdacna za kazde zlepsenie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Luci, stretko vyzeralo super! To ako sa Bioderma stara o blogerky myslim ze mze ist prikladom, a plne suhlasim co si napisala aj ty. Mrzi ma ze mi to tento rok nevyslo, snad nabuduce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No Moni, chybala si v tradicnej zostave :) Ale verim, ze nabuduce to vyjde ;)

      Odstrániť
  3. Perfektní akce to musela být. Ale když se tak dívám na články s Biodermou, vždycky je to perfektní.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, ako pisem v clanku, naozaj malokto organizuje tak podarene akcie.

      Odstrániť
  4. Sheraton je moj oblubeny, sice som tam este nespala (neni dovod, kedze byvam krizom cez Dunaj), ale zucastnila som sa tam roznych "eventov" a vzdy bolo super. Bioderma nepatri medzi moje naj znacky, ale ako komentuje pisatelka nado mnou, ich akcie pre blogerky vyzeraju naozaj vyborne, to uznavam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)