utorok 15. septembra 2015

Testujeme: Miss Manga Punky Mega Volume Mascara


Ahojte! Tento mesiac už druhý kúsok od L´Oréal, opäť novinka a opäť budem chváliť. Keď prišla na trh klasická Miss Manga, veľa kočiek sa v recenziách sťažovalo, že je otrasná, lebo lepí riasy.  Čo je paradox, lebo ona si vlastne len plnila svoj účel, vyplývajúci už z jej názvu :) Každopádne, ja som vtedy spomínanú pôvodnú verziu neskúšala a aj k tejto novej som prišla náhodne. Mama ju dostala k nákupu a posunula mi ju s tým, že jej nevyhovuje. Potešila som sa, aspoň bude o čom písať. 

Už po letmej obhliadke kefky mi bolo jasné, že k líčeniu rias s ňou treba pristupovať s veľkým rešpektom. Ako vidíte, na kefke sa zachytáva poriadna dávka farby a vopred vám hovorím, že ak ste fanynkou dokonale a jednotlivo oddelených rias, Miss Manga Punky sa vyhnite oblúkom. Ja mám rada riasy výrazné a nevadí mi drobné zlepenie do trsov, neznášam len dve veci - ak na nich ostávajú hrudky a ak vzniká efekt tzv. muších nôh. A môžem povedať, že po pár dňoch sme si na seba s Miss Mangou Punky tak zvykli, že sa zaradila k mojim obľúbeným drogériovým kúskom (v poslednej dobe mám na maskary fakt šťastie).


Základné pravidlo pri líčení s ňou je, hlavne opatrne. Výborne zvýrazňuje už s jednou vrstvou, riasy aj predĺži, aj im pridá na objeme. Obrovským plusom je, že počas dňa sa nemaže ani neopadáva a napriek tomu sa výborne a ľahko odličuje. Vyskúšala som aj taký spôsob, že som si riasy najprv nalíčila maskarou, ktorá skôr predlžuje a riasy oddeľuje a následne použila novú Mangu na dodanie objemu. Aj tak to vyzerá dobre a mohol by to byť tip pre tie z vás, ktoré sa boja, že by im riasy zlepila na ich vkus príliš. Na fotke nižšie je efekt samotnej Miss Manga Punky pri jednej vrstve. 


Ja ju momentálne ráno používam ako voľbu č.1. Líčenie s ňou je efektívne, rýchle a čo sa týka výdrže, dá sa na ňu skvelo spoľahnúť. Kúpite kdekoľvek v drogériách, ktoré predávajú dekoratívku
 L´Oréal za cca 7 až 9 eur. 

Ako sa vám pozdáva efekt? 

Lučiak

foto:ja 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)