utorok 25. novembra 2014

Prišla stuhou previazaná škatuľka...


 No dobre, stuhou síce previazaná nebola, ale inak potešila. Na beauty box od lookfantastic som sa namlsala  na blogu beautycoloir. Je to jeden z mála zahraničných boxov, ktorý zasiela aj na Slovensko a povedala som si, že za necelých 20 Eur to predsa len risknem. Veľmi dobre viete, že žiadne slovenské ani české boxy neodoberám. Za cca dva roky ich existencie ma po každomesačnom zhliadnutí ich obsahu na blogoch nič nepresvedčilo o tom, že by som mala.

Box si dal s príchodom pomerne načas, dorazil dva týždne po objednávke a platbe. Moje pôvodné odhodlanie nechať si obsah ako prekvapenie tak dostalo na frak - cca 4 dni po objednávke na mňa vyskočil unboxing post na jednom z anglických blogov a samozrejme, neodolala som :) Samotná krabička bola zabalená v hnedej papierovej krabici. Vo vnútri boxu sa v hniezde z čiernej ochrannej výplne skrývalo 6 kúskov. K baleniu sa ďalej vyjadrovať nebudem, nikdy som nechápala trend venovať rozsialhly odstavec vzhľadu papierovej krabice a donekonečna rozoberať, či je čierna alebo ružová a či je na nej namiesto kvetu snehová vločka. Pre mňa je dôležité, že obsah prišiel nepoškodený a bodka.


Obsah tvoria dva klasické full a 4 menšie balenia + sprievodná knižočka s popisom produktov a 10 librový voucher do nejakého e shopu (coggles.com), ktorý som letmo omrkla - sortiment značiek, ktoré sú cenovo vysoko nad priemerom. Takže, čo konkrétne v boxe bolo - s krátkym komentárom, keď kúsky odskúšam, budem sa im venovať detailnejšie.

- plné balenie krému na ruky Hand Chemistry, ktorý na obale hlása "say hallo to younger looking hands". Tak a je to tu, objednala si si svoj prvý beauty box a hneď si nafasovala krém na ruky :D
Jasné, že krém na ruky sa zíde vždy, na druhej strane, dať ho ako jeden z minima full size kúskov je podľa mňa pre tvorcov beauty boxov tá najjednoduchšia cesta, ako si uľahčiť prácu. 

- čistiaci balzam Evelom, probably the best cleanser in the world podľa Vogue. Juch juch! Toto je niečo, čo som vždy chcela vyskúšať. Odličovanie touto formou je skvelá vec hlavne v zime. Balenie je dostatočne veľké, aby vystačilo minimálne na 20 použití. 

- bahenná maska Glamglow Youthmud. Tiež potešilo. S bahnom na mojej tvári síce nemám až také super skúsenosti, ale dám jej šancu. 

- druhý full size produkt, "pastelka" na pery (event.líčka) i-crayon od new cid cosmetics. Pastelky a chubby sticks neobľubujem, takže, ehm, no... Hneď ako som zistila, že táto vec bude súčasťou boxu, som dúfala, že nenafasujem ten jasnočervený odtieň (existujú ešte ďalšie dve veľmi nositeľné farby). Zároveň som niekde v kútiku srdca vedela, že presne ten červený dostanem. A tak aj bolo :) Nakoniec som neodolala, vyskúšala a viete čo? Konzistencia a vôňa sú božské. Len tá farba...ja skrátka výraznú červenú nenosím, resp. nosím tak dva krát do roka. Aspoň, že je to studený odtieň. 

- Monu Recovery Balm. Potešil, vystačí na veľa použití, rada vyskúšam.

- Nuxellence Jeunesse od Nuxe - anti ageing fluid, takže sa teším. Na Slovensku prebieha malá Nuxe mánia, odkedy túto značku začali predávať naše e shopy a lekárne. Ja som niekoľko kúskov vyskúšala už dávnejšie, takže taká odvarená z  nich zasa nie som, ale budem zvedavá, čo tento kúsok predvedie.

Resumé: za necelých 20 eur ma box potešil, aj napriek tomu krému na ruky a pastelke v červenej.  Pre niekoho by možno bolo sklamaním málo dekoratívnej kozmetiky v prospech tej pleťovej, ja to mám naopak. Čím menej dekoratívky, tým menej sklamania z prípadných nevhodných odtieňov (box sa zatiaľ nedá personalizovať). Určite objednám ešte minimálne jedno, decembrové balenie (budem si od neho sľubovať veľa a možno budem veľmi sklamaná). Box sa dá objednať vždy prvý deň v mesiaci na stránke lookfantastic. Na ten decembrový bol pre-order, ktorý som nevyužila, tak dúfam, že sa mi ešte ujde. 


ako sa Vám pozdáva obsah boxu? Odoberáte ešte nejaké československé beautyboxy alebo nebodaj zahraničné? 

Lučiak

foto:ja

17 komentárov:

  1. Zatiaľ som mala len jednu krabicu Ladyboxu ale ináč neodoberám nič. Príde mi to zbytočné ako študentke vyhadzovať 10€ každý mesiac na výrobky, ktoré možno ani nevyužijem. Ako nápad je to skvelý, nevravím, že nikdy nikdy nič také odoberať nebudem. Len možno niekedy, keď si budem zarábať sama. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. napad je to skvely, bohuzial v nasich podmienkach hapruje realizacia. Dermacol si fakt mozem kupit v kazdej dorgerii, nepotrebujem na to ladybox

      Odstrániť
  2. Som zvedavá čo povieš na masku. Mňa príšerne štípala. Napokon som však zistila, že "iba" štípe a pokožku akoby nedráždi, neostáva červená ani nič...a póry pekne vyčistí...avšak za tú cenu a štípanie to nestálo:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uff, tak teraz si ma vydesila! Stipanie netolerujem. No neviem, ci sa na nu vobec odhodlam, hadam najprv spravim nejaky bezpecnostny test na kusku koze.

      Odstrániť
  3. taky jsem moc zvedava na tu masku :)

    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super, že sa dá niečo podobné objednať, páči sa mi najmä evelom - to by si dala povedať. A ten fluid Nuxe, ja osobne zbožňujem, ja ho používam ako krém pod makeup a super, super. Ale to som ja, tebe sa páčiť nemusí..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto vyzerá slušne, slovensko-české boxy nechápem. sú otrasné, lacné a mám pocit, že do nich dávajú odpad (napr makeupy v odtieňoch, ktoré nikto nepotrebuje)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzerá to super.Mala som vzorku Nuxellence Jeunesse od Nuxe a bol užasný.Podľa mňa sa dá použiť aj namiesto krému

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mňa tie české a slovenské vôbec nelákali, nepáčil sa mi ani ich obsah, radšej si kúpim plný výrobok niečoho, čo ozaj chcem...btw. na lf box som kukala ešte, keď ho len avizovali, ale radšej sa naň pozriem takto na blogoch:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mne sa zo svk ladyboxov celkom pacili boxy z Biobeauty :-) (nemala som, len som videla dva unboxingy)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. no parada, ja som si kukla tento box na instagrame a veru mi bolo trochu luto, ze som si ho neobjednala, Eve Lom, Glamglow aj NUXE by ma viac nez potesili :) v decembri objednavat nabudem, ale zaciatkom 2015 urcite, mozno januar, mozno februar, uvidim

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aj ja som podlahla lookfantastic boxom, mam aj oktobrovy a vyuzila som pre-order na december, na ten sa speci tesim lebo ocakavam ze bude naj, aspon z mojej boxovej manie mam skusenost ze vianocne byvaju najlepsie :-) Z tohoto Nuxe ma najviac naopak potesil ten krem na ruky, maska, Nuxe je pre mna bohuzial malo hydratacny mala som ho uz davnejsie, chubby mam rovnaku farbu ako ty cize-zleeee, Monu moze byt fain dost velke balenie a eve lom vyzera luxusne ale toho sa trochu bojim, s olejovymi vecami sa moc na tvari nekamosim a cely ten odlicovaci ritual absolvovat,uff,no, este ten muselin aby som zhanala za normalnu cenu niekde :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja uz mam prvu skusku s Evelom medzicasom za sebou :) Tiez ma zaskocil muselin, samozrejme som si to rpecitala az ked som mala balzam na xichte, ale pomohla som si inak.

      Odstrániť
  11. z tohoto boxu som chcela napisat nie Nuxe :-)
    Co si pouzila na ten eve lom, len nejaku vreckovku ? spokojna si s nim? alebo dobre, neprezrad a radsej napis clanok :-)
    inak ja na boxoch najviac nemusim pripravky na vlasy a vacsinou ich tam supnu rovno full size, tiez dekorativka je zradna kvoli odtienu, ale tesim sa napr. miniaturam parfumov, pletovke bez debaty najviac.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odstrihla som si zo sterilnej gazy, to mi ako prve napadlo :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)