pondelok 17. novembra 2014

Bioderma Atoderm: keď ide o kožu

produkty venovala Bioderma



Keď si to tak zrekapitulujem, nikdy som nemusela riešiť skutočne vážne problémy s pleťou a pokožkou celkovo. V puberte sa mi úspešne vyhlo akné, netrápia ma ekzémy. Až na dve krátke epizódky v živote, kedy som mala pleť naozaj extrémne citlivú, je inak všetko v poriadku. Sem-tam sa vyskytne nejaká vyrážka (spoľahlivo v rovnakej fáze cyklu), ale to je brnkačka v porovnaní s tým, aké trápenie majú s pokožkou napríklad atopici. 

Preto som až doposiaľ nikdy nesiahla po rade Atoderm od Biodermy. V poslednej zásielke za recenzovanie pre spolupracujúce blogerky sa ale práve rad Atoderm ocitol, a to v hojnom počte. Medzi iný aj niekoľko noviniek. Dnes Vám chcem predstaviť dva kúsky, z ktorých som úprimne nadšená. Hlavne preto, že prichádza zima a to je obdobie, kedy má moje telo extrémne chúťky meniť sa na šúpolienku. 

Nasledujúca dvojka mi v posledných týždňoch poskytuje ideálnu starostlivosť v boji s vysušovaním, svrbením a tvorbou šupiniek. V sprche používam novinku, Atoderm Creme Lavante. Čistiaci krém s mliečnou konzistenciou má príjemnú, jemnú vôňu, ktorá pripomína parfumáciu detskej kozmetiky. Je bez parabénov, bez obsahu mydla (takže takmer nepení) a hypoalergénny. Pokožku príjemne zvláčni, na rozdiel od klasických sprchových gélov (ktoré som práve z tohto dôvodu už dávno zo sprchy vyhodila) nevysušuje. Používame ho k veľkej spokojnosti celá rodina, aj najmladší člen, ktorý si pochvaľuje najmä to, že neštípe ani v očiach. 


Po sprche následne použijem výživný telový krém Atoderm. Ten je pomerne hustý, no nie až tak, aby sa nedal dávkovať pumpičkou, čo mi maximálne vyhovuje. Na rozdiel od predchádzajúceho produktu je neparfumovaný. Pre tie, ktoré máte voči minerálnym olejom výhrady, jedno upozornenie - tento výživný krém ich obsahuje. Pokožku dobre vyživí a ostáva taká po celý deň. Spoľahlivým indikátorom sú moje predlaktia a predkolenia - práve tam sa mi pri nedostatočnej výžive počas dňa vytvoria šupinky najčastejšie. S týmto výživným krémom ale nič také nehrozí. 

Pre všetky z Vás, ktoré by ste chceli produkty Atoderm vyskúšať, dávam do pozornosti túto súťaž na stránkach atoderm.sk, kde môžete niektoré kúsky z radu Atoderm vyhrať. Súťaž prebieha až do 15.decembra :)

Používate produkty z radu Atoderm? Máte v zime problém so suchou pokožkou? 

Lučiak
foto:ja

1 komentár:

  1. jo jo, produkty Atoderm veru používame :), najmä teraz v zime. Hlavne teda mama, ale občas sa pri nej zveziem aj aj. A pleťový krém Atoderm Nutritive uctievam najviaaac na svete :)
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)