utorok 25. januára 2011

Spring Campaigns 2011

K dobrým mravom každého módneho blogera patrí sem tam postnúť nejakú tú aktuálnu kampaň na nadchádzajúcu sezónu. Moja dnešná neskutočná originalita spočíva v tom, že sem nedám jednu súvislú kampaň, ale povyberala som to, čo ma z nich zaujalo. Nech sa páči:

Tieto dve rusovlasé krásky pózujú v kampani Mulberry



V Proenza Schouler pre zmenu stavili na dve priesvitné blondýnky



Patrick Demarchelier nafotil kampaň pre Donnu Karan s Abbey Lee Kershaw...



...a tá sa v tejto sezóne namakala, lebo okrem iného bola aj tvárou kampane línie HUGO pre Hugo Boss




Rovnako vyťažená bola aj Daria Werbowy, napríklad v kampani Stefanel:



my, pamätníčky, si ešte dobre spomíname na Stellu Tennant, ktorú si vybrali v Chanel spolu s jej mladšou kolegyňou Frejou B.Erichsen



túto dramatickú a provokatívnu kampaň má na svedomí Loewe



a na záver si prežime chvíľku národnej hrdosti s Kingou Rajzak v jej kampani pre Prada




are you ready?
Lučiak

3 komentáre:

  1. U mňa z Tvojich kampaní víťazí Chanel a Prada :)

    Loewe- prepáč, ale myslím, že tá modelka je až upírsky biela :)

    http://dolcezuzka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no to vies, upirska vlna momentalne leti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prada, Boss a Karan. To su moje naj z tvojho vyberu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)