streda 5. januára 2011

net-a-porter spustil ceny, ide sa nakupovať!

Na povinnej zastávke všetkých notorických módnych maniačok, stránke net-a-porter.com, práve prebieha SALE! Alebo inak povedané, ak ste doposiaľ túžobne vzdychali nad nejakým tým nenormálnym kúskom za 1000 Eur, práve teraz si môžete extra túžobne zavzdychať, že zišiel dole na 700 a vy na to aj tak nemáte. Tak šup - šup pokochať sa naposledy, kým vám zbožňovaný kúsok vyfúkne nejaká šťastnejšia žena na druhom konci sveta, ktorej stav účtu nezodpovedá aktuálnym nočným teplotám na Slovensku. Ach jo :(
Keby môj účet po Vianociach a všetkých tých neočakávaných výdavkoch, ktoré sa pred koncom starého roka záhadne nakopili nevedno odkiaľ nepripomínal vyžmýkaný citrón, z výpredajovej ponuky by som si vybrala toto:

luxusnú koženú myšacinu v podaní Alexandra Wanga, aktuálne za 633,50 Eur.
Myšaciu minoritu v mojom šatníku by doplnili aj tieto šaty od V.Westwood, o ktorých by som dokonca vážne uvažovala, lebo sú za vcelku prijateľných 240 Eur, ale už vypredané vo všetkých veľkostiach :(


Táto asymetricky strihaná klasika od Max Azria vypredaná nie je. Ale 358 Eur je plus mínus moja mesačná splátka hypotéky... Dobre, ešte si to premyslím.



Napokon sa všetci dočkáme aj leta... a vtedy by som zo skrine vytiahla tieto:


Alice by Temperley, aktuálne 269,50 Eur. Počkať, to je menej, ako výška mojej hypo splátky! P.S. Aj vám pri pohľade na ne napadla Charlotte zo Sexu v meste? :)

Keď budem veľká a budem mať manžela, ktorý ma za moje služby a vzornú spoločenskú reprezentáciu každý mesiac odmení štedrým vreckovým, budem mať aspoň jednu bundu od Ricka Owensa. Ležérne si ju prehodím cez plecia a pôjdem štýlovo vysypať smeti pred našu vilu. Odfotí ma slovenský paparazzi, budem na titulke N.Č. a vysokofundovaní redaktori spoločenskej rubriky napíšu, že manželka pána X.Y.Z. podľahla  homeless štýlu, nemá poriadnu líšku, lebo behá po vonku v nedorobenom slovenskom kožuchu alebo nejakú podobnú perlu. Bunda, 1445 Eur po zľave.



A to najlepšie na koniec. Šaty značky SAS & BIDE stoja presne 1138 Eur a 82 centov a volajú sa I Cried for You. Veru, a nie len raz... Jediná moja útecha je, že aj tento kúsok je už vo všetkých veľkostiach definitívne vypredaný.



Nabudúce pokračujeme topánkami!
Váš Lučiak.

foto v článku: www.net-a-porter.com

4 komentáre:

  1. tá kožená bunda je super a klasika od Maxa, ale v mojich veľkostiach sa modely aj tak nerobia, takže mi nemá byť prečo smutno :o))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzana, som si ista, ze za zaujimavy honorar ti usiju cokolvek aj vo velkosti 58 :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pozeram si tam saty..a mam zaujimave zistenie...proporcie su uplne ine, ako pri konfekcii...mensie prsia, sirsi pas...a vacsina ako stvorena na schovavanie pneumaticky...
    Vdaka za inspiraciu!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no a este si zabudla na to, ze keby si to kupis tak ti na to "udeli" clo, takze +- zase nejake evrace:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)