nedeľa 27. novembra 2016

Konečne! Catrice HD Liquid Coverage


Konečne preto, lebo najprv som ja nekonečne dlho čakala, kým ho naskladnia aj slovenské DM drogérie a keď som sa dočkala, museli ste si zas trochu počkať vy. Mám ho doma už niekoľko týždňov a k recenzii som sa dostala až teraz. Nevadí, medzičasom som ho poriadne otestovala a môžem vám napísať o všetkých plusoch aj mínusoch tejto novinky. 


Tak teda: HD Liquid Coverage je tekutý make up, ktorý sľubuje veľmi dobré krytie, dlhotrvajúcu výdrž a zmatňujúci, no zároveň prirodzený efekt. Dá sa povedať, že všetko z uvedeného spĺňa. Už prvé recenzie od zahraničných blogeriek boli takmer bez výnimky pozitívne, takže som mala veľké očakávania a musím uznať, že tento make up radím k tomu najlepšiemu od Catrice a celkovo k najlepším make upom, aké sa dajú momentálne kúpiť v našich drogériách. 

Jednou z nevýhod je malý výber odtieňov - k dispozícii sú len 4. Prvý je veľmi svetlá (pre mňa) béžová do žlta, druhý svetlejsí ružový odtieň, trojku mám doma (Sand Beige) a s odtieňom je to teraz naozaj LTT (keď som ho kupovala, ešte mi sedel výborne, no vybledla som a tipujem že ešte maximálne mesiac, a budem si musieť dokúpiť aj najsvetlejší odtieň na miešanie). Štvrtý odtieň je najtmavší a podľa mňa už celkom dosť do oranžova.

Catrice Liquid Coverage Sand Beige

Samotné balenie je fakt pekné, v sklenenom flakóne a na dávkovanie slúži "kvapátko", ktoré nenaberá zbytočne veľa make upu. Konzistencia je, ako vidíte, tekutá, takže ideálny na aplikáciu je napr. môj obľúbený Hakuro H50 alebo iný štetec tohto typu. Make up sa po nanesení na tvár pomerne rýchlo mení na púdrovú vrstvu a zasychá, takže doporučujem pracovať so štetcom šikovne a rýchlo. Krytie je z môjho pohľadu výborné. Neodporúčam vám skúšať ho vrstviť - efekt už nebude prirodzený, ale omietkoidný. Jedna vrstva je naozaj akurát, radšej si pomôžte korektorom. 

Výsledný efekt je - ak budete šikovné a nepreženiete to - dosť prirodzený a matný. A zmatnenie naozaj funguje aj počas dňa. T zónu reguluje viditeľne, čo ma fakt teší. Trochu som sa bála, že bude súčasne veľmi vysušovať líca, ale zatiaľ sa nič také nedeje. Tu by som rada podotkla, že Liquid Coverage je podľa mňa make up, pri ktorom veľmi záleží, aký podklad pod neho zvolíte. Je super, že si môžem dovoliť aj výživnejší krém a zrejme aj vďaka tomu zatiaľ v oblasti líc nemám žiadne šupinky, hoci je zima. Make up sa takto aj ľahšie rozotiera. No ak na pleti už šupinky alebo suché mapy máte, Liquid Coverage ich podľa mňa počas dňa nemilosrdne zvýrazní. Pre vyslovene suchú pleť naozaj nie je to pravé orechové. 


Výdrž počas dňa je vážne super. Dá sa povedať, že drží bezchybne od rána až do večera a pokiaľ použijem ešte aj púder (nedávno som po dlhej dobe našla jeden naozaj výborný, čoskoro sa o ňom zmienim), môžem sa spoľahnúť, že nič nezlieza (ani z T zóny), nemizne, nerozteká sa a nerobí mapy.



No aby nebolo všetko len ružové, jedno mínus predsa len má - počas dňa mierne oxiduje do tmavšieho odtieňa. Nie je to nič tragické, zažila som už aj horšie, no treba s tým počítať. Večer to už skrátka nie je úplne identický odtieň, aký ste mali na pleti ráno. 

Hoci ide o značku Catrice, cena nie je úplne ľudová - v DM stojí tuším necelých 9 eur. Peniaze neľutujem, za tie eurá vážne stojí, pokiaľ hľadáte make up tohto typu - tekutý, s veľmi dobrým krytím, zárukou zmatnenia a dobrou celodennou výdržou. Mne sadol omnoho viac, než jeho korektorový braček.

Máte ho už doma? Ako vyhovuje vám? 

Lučiak

6 komentárov:

  1. Už som po ňom pokukovala, ale nevedela som sa rozhodnúť, či ho zobrať alebo nie. No, tak si ho vezmem a skúsim :) vďaka za recenziu!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No teda, momentálne používam make-up, ktorý nemá zrovna najlepšie krytie s spod make-upu mi vidno všetky žilky na tvári, a tak sa určite po tomto make-upe poobzerám.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pozerala som po ňom keď prišiel do DM-ky, ale nakoniec som ho tam nechala, lebo som sa bála nepoznaného :) každopádne je to zaujímavý makeuo..škoda toho oxidovania trošku
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úplne so všetkým súhlasím :) vyslovene som hľadala naozaj riadne tekutý make up, mám tiež Hakuro H50 a musím povedať, že úplne dokonale spolupracujú. Mne sa aj ten dávkovač páči, príde mi to super riešenie pre tekutý make-up. Oveľa lepšie, ako keby dali klasickú pumpičkovú verziu. Za tú cenu je to malý zázrak, jediné, čo mi vadí, je malý výber odtieňov :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, ten davkovac je v zasade fajn, kym je tam make upu dost, ale mam taky pcit, ze akonahle objem klesne pod 1/4, bude velky problem dostat von ten zbytok tak, aby sa zbytocne nevyhodil.

      Odstrániť
  5. Dlho som otáľala či ho skpsiť, bála som sa najmä aby ma nevysušoval - lebo to zmatňujúce make upy robia. Nakoniec som ho skúsila a som veľmi spokojná. Na mojej pleti neoxiduje - čo je fajn. http://hanaliptakova.com/2017/04/12/catrice-hd-liquid-coverage-foundation/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)