štvrtok 22. septembra 2016

Testovanie so Sothys

produkty venovala značka Sothys


Keď som pred nejakým časom dostala ponuku na spoluprácu od značky Sothys, v duchu som zajasala :) Sothys už mám tak trochu odskúšanú a vždy to bolo k mojej veľkej spokojnosti. Sú to však už roky... Kedysi som chodievala ku kozmetičke, ktorá s touto značkou pracovala. Potom som zo dňa na deň prestala. Nie kvôli Sothys, ale kvôli kozmetičke. A prišla dlhoročná pauza. Samozrejme, Sothys má medzičasom veľa nových produktov a ja som veľmi rada, že ich môžem testovať a podať o tom na blogu správu :)  V dnešnej recenzii sa pozrieme na tri kúsky: telový elixír, pleťový fluid a micelárnu vodu. 


Začnem produktom, ktorý momentálne používam denne v rámci rannej starostlivosti o pleť a som s ním spokojná na 100%. Upokojujúci jemný fluid pre citlivú a zmiešanú pleť z radu Eau Thermale SPA. Ako denný podklad pod make up naozaj ideálny. Ľahký, ale pritom nevysušuje a nesťahuje, Pleť sa po ňom zbytočne nemastí. Perfektne spolupracuje s make upom. Jednoducho ideál. Čo sa týka upokojujúceho efektu, ten príliš porovnať neviem, moja pleť totiž býva citlivá a začervenaná hlavne večer, a vtedy už používam iné prípravky. 


Telový elixír z radu Hanakasumi (čerešňové puky a lotosový kvet) je veľmi príjemný telový prípravok, ktorý by som prirovnala k telovému závoju. Je hodvábne ľahký, s obsahom oleja, ale nemastný, rýchlo sa vstrebáva a zanecháva pocit zamatovej pokožky. Bonusom je vôňa, hlavne pre tie, ktoré preferujú sladšie. Mám ho vyhradený pre tie rána, kedy sa ponáhľam, stačí ho totiž po sprche rýchlo nastriekať na telo, jemne rozotrieť a mám vystarané, aj keď zabudnem na parfum :)


Na záver recenzie som si nechala moje dojmy z micelárnej vody. Áno, ďalšia micelárka na blogu. Tú som si skrátka nemohla nechať ujsť. Čo musím vyzdvihnúť ako najväčšie plus, je maximálna jemnosť k očiam. Naozaj absolútne neštípe. Má ale problém s odlíčením niektorých maskár. Konkrétne Masterpiece Max, ktorá je pre mňa takým skúšobným kameňom efektivity micelárky, jej robí  veľký problém. Nikdy sa mi ju s ňou nepodarilo odlíčiť tak, aby nezanechala jemný sivý film na očnom okolí. Naopak, s inými maskarami problém nemá vôbec. Takže je to o skúšaní, s ktorou to pôjde a s ktorou nie :) Na odlíčenie zbytku make upu z tváre je výborná, nedráždi, odličuje efektívne. 

Každopádne, celkové dojmy z celého tria sú hlavne pozitívne, ale úprimne, iné som ani nečakala. Používate nejaké produkty tejto značky? 

Lučiak

foto:ja

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)