utorok 17. mája 2016

V červenej koži s Thibaud Gaudin

produkty venoval e shop thibaudgaudin.com


Naskytla sa mi možnosť spolupráce so značkou Thibaud Gaudin, ktorá vo svojom e shope ponúka kvalitné kožené výrobky. Pôvodná idea bola otestovať ich pánsku vôňu, no napokon mi kuriér doniesol spolu s ňou aj dámsku tašku :) Tašku už nejaký ten čas spokojne nosím a tak prišiel čas napísať o oboch kúskoch pár slov :) 


Asi by ste čakali, že ako kozmetická blogerka sa všetkými desiatimi vrhnem najprv na parfum, ale ja sa musím prednostne povenovať taške. Na úvod poviem len toľko, že táto červená crossbody rozhodne nie je typ tašky, aká by mi v obchode alebo na webe okamžite padla do oka. No paradoxne, čím dlhšie ju mám doma, tým viac som si ju obľúbila. Hlavne pre jej praktickú veľkosť - je tak akurát na bežné nosenie. Potravinový nákup do nej síce nevopchám (to je môj zlozvyk pri veľkých kabelkách, pretože odmietam behať s igelitkami a kadejakými handmade sieťkami), no peňaženka, kozmetická taštička, mobil, kľúče a ešte nejaké malé drobnosti sa do nej zmestia bez problémov. 





Vo vnútri sa okrem hlavného priestoru ukrýva ešte menšia, zipsom oddelená časť a veľmi šikovne vyriešené miesto na smartfón. Celkové rozmery tašky sú 30x30 cm, hĺbka sa prispôsobí tomu, čo do nej dáte. 

A teraz už k vôni: je verná štýlu značky, ktorá prudukuje masívne kožené tašky a ostatné doplnky, takže to nie je žiadna letná svieženka. Názov je podľa mňa skvelý: You are what you think :) Oficiálna charakteristika znie: typický flakón "alchymistickej fľaše" je zahalený v tajomnej matnej čiernej a naviac ukrytý v koženom mešci. Obsahuje mužnú vôňu zo zmesi ambry, cédrových listov, sviežich citrusov a jemných tónov likéru.  Je to vôňa pre mužov s pevnými zásadami, sebaistotou, ale zárove veľkou mierou pokory, ktorá je znakom sily a moci. S tým môžem súhlasiť, naozaj si ju viem predstaviť skôr na "skutočných mužoch", než na chlapcoch. V ráci môjho vkusu na pánske vône je trochu prisladká, výdrž má však výbornú a ak bude správne typovo zvolená, určite zapôsobí. 


Páčia sa vám takéto nadčasové kožené tašky, alebo dávate prednosť módnym výstrelkom? Čo hovoríte na túto červenú? 

Lučiak

foto:ja 

2 komentáre:

  1. parádna je, aj v čierna by potešila

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Navrat karovaneho ponca!! Taska je velmi pekna.
    M.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)