nedeľa 24. januára 2016

3 x Kiehl´s + bonus


Už viackrát som sa na blogu zmienila, že Kiehl´s patrí k mojim obľúbeným značkám a mrzí ma, že u nás zatiaľ nemá zastúpenie (iba moja peňaženka z toho má radosť). Pri jednej z posledných návštev Prahy som si zašla aspoň potešiť dušu do ich predajne v OC Nový Smíchov (mimochodom, mala som šťastie na úžasne milý personál a ku kúpe môjho obľúbeného krému na ruky som dostala aj pár vzoriek). Niekoľko vecí tejto značky som už testovala, ale stále je toho veľa, čo ešte odskúšané nemám a nechcem ísť do full size balení naslepo, keďže to nie je práve najlacnejšia záležitosť. A tak som si zaobstarala pár menších, cestovných balení a tri z nich vám dnes predstavím. Plus jeden bonus v podobe otestovanej vzorky.


Začnem tým, čo ma zaujalo najmenej. Z radu Powerful-Strength sa u mňa doma ocitlo sérum spolu s krémom a práve sérum, do ktorého som vkladala najväčšie nádeje, ma nepotešilo. Toto protivráskové sérum má relatívne vysokú koncentráciu vitamínu C (a je to aj cítiť, ak sa vám pri aplikácii dostane na pery a potom sa obliznete :). Po nanesení a rozotrení na pokožku vyvoláva hrejivý pocit, ktorý trvá cca 2 minúty. Je nemastné a do pleti rýchlo vsiakne, ale nepáči sa mi, že na nej zanechá akoby nepriedyšný pocit, za čo je zrejme zodpovedný vyšší obsah rôznych silikónov. Používala som ho cca týždeň, ráno, ako podklad pod krém z rovnakého radu, ale samo o sebe ma nepresvedčilo a do plného balenia by som určite nešla. 


Čo je ale úplná pecka, je spomínaný krém. Powerful Wrinkle Reducing Creme je na trhu v dvoch verziách - s SPF ochranou a bez. Ja mám tú prvú a tak ho používam ako denný krém, čo si môžem dovoliť vďaka tomu, že je práve zima - v lete by mi bol pod make up príliš mastný. Na pleti zanecháva úžasne komfortný pocit, pre moju pokožku v zime úplne super. Je výborný aj ako podklad pod tekutý make up. Asi budem musieť obetovať tie peniaze a pôjdem do plnej verzie, ale zaobstarám si tú bez SPF a budem ho používať na noc. 


Druhý krém, ktorý mám doma, je klasika, Ultra Facial Cream. Ide o ľahší, vysokohydratačný krém. Na zimu je určite vhodný aj na zmiešanú pleť, opäť ideálny aj pod make up. Pozor, obsahuje parabény, takže ak si strážite tzv. kontroverzné kozmetické zložky, asi sa mu vyhnete. Ja by som ho zhodnotila ako fajn hydratačný prípravok, ale efekt, ktorý poskytuje, dokážete dosiahnuť aj s podstatne lacnejšími. 


Posledným kúskom je jedna z najnovších vecí v sortimente značky, Clearly Corrective Dark Circle Perfector. Predavačka mi ho opísala ako skvelú novinku s perfektným efektom na kruhy pod očami. Okrem rozjasňujúceho a kruhy korigujúceho efektu pôsobí aj protivráskovo, opäť obsahuje vitamín C. Mne však nevyhovuje. Jednak je na mňa príliš svetlý (i keď na fotke nižššie to tak nemusí vyzerať, no pod očami na mne vyzerá fakt smiešne), no hlavne úplne nemilosrdne sa usádza v jemných linkách okolo očí, čo pri korektoroch naozaj neznášam. Nedávno spomínaný očný krém a korektor v jednom od Nivey mi vyhovuje oveľa viac a je pritom podstatne lacnejší :)


V zálohe mám ešte jeden krém Kiehl´s, o tom bude reč niekedy nabudúce.

Lučiak

foto:ja 

5 komentárov:

  1. Niekedy som vážne rada, že niektoré značky nemajú zastúpenie aj na Slovensku, resp. že ich dosažiteľnosť je dosť nízka a s vynaložením väčšieho úsilia.
    Tak je tomu aj v tomto prípade :))). Ale zase, moja peňaženka sa tiež poteší, že zostane plnšia.
    I keď, dúfala som v iný výsledok séra. Už dlhšie hľadám to správne sérum na noc pre mňa na môj vek (40+) a stále sa mi nedarí. Asi vyskúšam od Biodermy z radu Matriciane (alebo taký nejaký názov).
    Idem ešte raz prečítať Tvoj článok ohľadom Nivey, na ktorý si dala odkaz.
    Krásnu, u nás v Nitre zasneženú nedeľu !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, ta Nivea zasa tiez nie je ziaden zazrak, je to prijemne serum v ramci drogerioveho sortimentu.
      Krasnu nedelu aj tebe.

      Odstrániť
  2. Ja by som strašne chcela vyskúšať tie ich séra a očný avokádový krém. Ale je pravda že škoda že sú až v Prahe. Keby boli v Brne mám to bližšie a už asi aj niečo mám. Ale snáď sa mi v lete podarí dostať do Prahy a kúpim si pár produktov :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ono, keby islo len o dostupnost, vzdy je tu moznost objednat napr. z feelunique. Ale mne sa tamojsie ceny zdaju prepalene, takze asi si pockam na zlavovy kod.

      Odstrániť
  3. Kiehl´s je značka, ktorú by som rada u nás privítala. Teraz sa spolieham len na návštevy rodiny v Prahe a posielam ich okrem Lushu už aj Kiehl´s. Veľa som síce zatiaľ neskúsila, ale už dlhodobo používam matujúcu vodu a je výborná. Rada by som skúsila aj iné produkty starostlivosti :)
    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)