sobota 25. apríla 2015

Projekt High End 16: Shiseido Translucent Pressed Powder


Odkedy som objavila transparentné púdre, blahorečím im. Špeciálne tým v kompaktnej verzii - žiadne oklepkávanie štetca a prášenie naokolo, púder drží na mieste (v kompakte) a aj prenášanie počas cestovania je bezpečnejšie. Keď mi došiel môj obľúbenec od Daniel Sandler (vlastne ešte predtým, veď hádam neostanem bez zásob), začala som sa obzerať po náhradníkovi. Chcela som pre zmenu vyskúšať inú značku a porovnať ju s predchádzajúcim kúskom. Voľba padla na Shiseido. 


Oproti Sandlerovi je obsah o čosi chudobnejší (10,5 vs. 7 gr.). Celkovo je to kompakt dosť subtílny, čo mi vôbec nevadí, len konštatujem. Druhá vec je, že hoc je menší, je drahší :) D.Sandler zoženiete na feelunique so zľavou aj za dvacku, tento fešák ma po zľave vyšiel na necelých 30 Eur (kupovala som v Marionnaud). No čo už, aspoň že tieto transparentné kompakty vydržia tak dlho. Balenie má okrem zrkadielka aj aplikačnú hubku. Tieto hubky z púdrov nikdy nepoužívam a doma sa mi len hromadia, už mám peknú zbierku :)

Samotná textúra je na pleti poznať o čosi viac, než pri D.Sandler, takže pri nanášaní stačí postupovať veľmi zľahka, je to len vec cviku. Bezprostredne po nanesení vytvorí na pleti krásny, zamatový a matný efekt. Čo je ale výborné, oproti konkurentovi má Shiseido o niečo lepšiu zmatňujúcu schopnosť, hlavne počas dňa a špeciálne na T zóne. Pleť absolútne nevysušuje.



Keď ho spotrebujem, budem mať zasa dilemu - kúpiť znova alebo sa vrátiť k predchodcovi? U mňa to štandardne býva tak, že kde sa dvaja bijú, vyhrá tretí - nový :D

Lučiak

foto:ja

3 komentáre:

  1. Týmto ma líčila sesternica pred svadbou a bola som z jeho zmatňujúcej schopnosti a výdrže fakt nadšená :) plánujem jeho kúpu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj, chcela by som sa opytat (mozno dementnu) otazku, ale velmi sa v tychto pudroch neorientujem. ide o jeden druh vhodny pre vsetky typy (farby) pleti? tiez mam problem s t zonou (aj vo vyssom veku:), pricom na inych miestach sa mi plet niekedy supe, tak ma to celkom zaujelo. vdaka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, transparentny puder je univerzalny pre vsetky odtiene pleti.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)