streda 13. augusta 2014

Sonická kefka z Tchibo - alternatíva Clarisonic za 28 Eur.


Dnes poteším všetky z Vás, ktoré tak ako ja už dlho zvažujete kúpu sonickej kefky Clarisonic. Osobne nad ním premýšľam, no, veru už aj roky :) Odrádza ma samozrejme vysoká cena (aj keď povedzme si pravdu, keby som spočítala, koľko som  za celý ten čas minula na inú kozmetiku, už by som si mohla dať jeden Clarisonic pokojne do každej ruky aj nohy...) Problém však nie je len v cene. Skrátka je to taká vec, o ktorej si nie som istá, či ju naozaj potrebujem a či by splnila moje (vzhľadom k PR spomínaného produktu) vysoké očakávania. 

Medzičasom sa na trhu objavili aj rôzne alternatívy ku Clarisonic - od nedôveryhodných čínskych verzií za 10 Eur aj s poštovným, ktoré kúpite na e bay, až po  trošku viac dôveryhodné verzie renomovaných značiek. Tie, o ktorých som potenciálne uvažovala, sa cenovo pohybujú okolo 60 Eur. Ale zasa som sa nevedela rozhodnúť, ktorú... No strašné čosi. Pred nejakým časom nastalo "problem solved" - v ponuke e shopu Tchibo sa objavila aj sonická kefka ( v ponuke je doteraz a netuším dokedy, takže ak sa po prečítaní mojej recenzie rozhodnete, že ju chcete, neváhajte, lebo už o pár dní môže byť preč). Za cenu necelých 28 Eur. Objednala som v sekunde, bolo to úplne spontánne rozhodnutie - jednak mám so spotrebným tovarom z Tchiba dobré skúsenosti a skrátka som si povedala, že za tie peniaze to proste musím vyskúšať. A navyše mali akciu na poštovné zdarma :)

Kefka o pár dní prišla, samozrejme som ju ešte v ten večer musela otestovať (a dokonca som si prečítala aj priložený návod, ktorý tvoria hlavne rozsiahle bezpečnostné upozornenia). Z testovania nakoniec nebolo nič, kefku totiž bolo treba najprv nabiť v sieti... ale ďalší večer som už fičala jedna radosť. Prvá vec, ktorú spomeniem, je dizajn - no čo si budeme hovoriť, štýlový Clarisonic vo všetkých jeho farebných prevedeniach to nie je... úprimne, toto ma ani nijako zvlášť netrápi, oveľa podstatnejšie je, že kefka dobre padne do ruky a nie je zbytočne ťažká (má 380 gramov).  V balení boli okrem kefky a stojanu tri nástavce (jeden ultra jemný na citlivú pleť a dva klasické, tie sú však tiež dostatočne jemné na dotyk), sieťový adaptér a úložné vrecko. Plus návod samozrejme. 


 Samotná kefka má tri rôzne režimy používania a automaticky sa vypína po 60 sekundách (toľko výrobca doporučuje na jednu aplikáciu na tvár). Môže sa to zdať málo, no stačí to. Je to prvá sonická kefka, ktorú som skúšala, preto ma trochu zaskočilo, ako prístroj pracuje a aký je to vôbec pocit. Žiadne krúženie hlavice, len brnenie, tlak a impulzy. Kefku môžete používať denne, ja osobne ju zaraďujem v rámci večerného čistenia pleti dva krát do týždňa. Je možné používať ju "na sucho", mne však lepšie vyhovuje použitie s čistiacou emulziou. V podstate môžete použiť akékoľvek čistiace pleťové mlieko alebo gél, prípadne krém, či olej. Jedna dôležitá vec - moja tvár je extrémne citlivá na mechanické dráždenie a preto som ku kefke mala veľký rešpekt. Po použití pleť podráždená nebola, ale musím zároveň podotknúť, že vzhľadom k tej mojej citlivosti mi to brnenie pri čistení nie je dva krát príjemné. Pocitovo. Cca 10 minút po čistení som mala taký zvláštny pocit, ako keby mi tvár vibrovala :) Prežiť sa to však dá a výsledný efekt je veľmi fajn - prirovnala by som ho k efektu po dobrom peelingu. Pleť bola po opláchnutí čistá a nebolo potrebné ju dodatočne dočisťovať tampónmi (najprv som to skúšala, ale ukázalo sa to ako zbytočné). Je dobré vedieť, že sonickú kefku by nemali používať osoby s kardiostimulátorom, s diabetes, s otvorenými ranami alebo popáleninami a v tehotenstve. 


Samotné nástavce sa po použití čistia od zbytkov make upu veľmi jednoducho - obyčajnou vodou, eventuálne nejakým šetrným mydlom. Čo dodať na záver - na nete nájdete stovky pochvalných recenzií na sonické kefky a veľa spokojných užívateliek tvrdí, že pleť sa im s nimi dramaticky zlepšila. Osobne si myslím, že to nie je vec, ktorú nevyhnutne potrebujete. Skôr šikovný pomocník v starostlivosti o pleť - to rozhodne áno. Ale ak sa za ďalšie tri mesiace pravidelného používania s mojou pleťou udeje niečo prevratné a zázračné, dám vedieť :) Pokiaľ si nájdete ten svoj typ za prijateľnú cenu alebo sa rozhodnete mať to naj a kúpite si Clarisonic, je to len na Vás. Ja túto kúpu za 28 Eur určite neľutujem. 

Tak čo, zaujala Vás? Alebo už máte doma Clarisonic? 

Lučiak

foto:ja

33 komentárov:

  1. Vždy som Clarisonic chcela, už už dom ho takmer aj niekoľko krát objednala ale odolala som nakoniec, hlavne kvôli cene ale toto sa mi zdá ako pekná alernatíva. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mam Clarisonic davno doma.A naozaj musim potvrdit ze aj vdaka nemu mam plet o sto raz lepsiu;)Pouzivam ho i na peeling /vsetkeho/ :) a vtieranie masiek....Ja chvalim a kupu nelutujem....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. taky jsem nad tím přemýšlela, ale psala jsem do tchiba, jak se budou získávat náhradní hlavice a psali mi, že zasílat z německa - jedna za 150,- + 120-200,- poštovné (podle váhy), takže mi do budoucna vyjde levnějc Silk'n Sonic z krasa.cz .... ale lákají mě tyhle sonické kartáčky moc :) myslím, že by to mohlo dobře působit na moje neutichající akné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no prave s tym akne by som asi bola opatrna. Ale ved nakoniec treba vyskusat.

      Odstrániť
  4. neskusala som, kvoli cene. ale vsade v recenziach citam, ze clarisonic nic nenahradi a ze vsetky podobne pristroje su horsie. a mimochodom...spravne slovo je "eventuálne".

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mám Clarisonic, neviem síce, či priamo z neho, ale teraz zhruba po 3 meisacoch používania pozorujem značné zlepšenie stavu mojej pleti:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Chvilu som o niecom takom premyslala, ale nakoniec som to zamietla. Inak tie stetiny vyzeraju dost nekvalitne. Aj na fotkach vidiet, ze z nich trcia vlakna a to si ich asi prilis dlho nepouzivala.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odpovede
    1. 28 € plus poštovne nie je 5 korún. Za cca 30 € môžem mať pomerne kvalitný čistiaci gél na tvár. Ak by som si ja objednala tento produkt a trčia z neho štetiny, tak by som ho vrátila.

      Odstrániť
    2. No vidis, ale ja cistiace gely na tvar nepouzivam :) Tych stetin tam trci kolko, dve, tri? Keby si ma na to neupozornila, ani si to nevsimnem. Kefky su funkcne, pri cisteni zatial ani jedna nevypadla, nijako mi to neprekaza. Kefka uplne splna moje poziadavky na produkt tohto typu za 28 Eur.
      P.S. v clanku pisem, ze postovne som neplatila.

      Odstrániť
  8. podľa mňa veľmi dobrá kúpa za takúto cenu :) ja som po ňom tiež pozerala ..a teraz som ešte viacej presvedčená že ju potrebujem :) pekná recenzia !

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 28 je privela.reálna cena je kolko?10? ..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. netusim, treba napisat do Tchibo :))) Realna cena Clarisonic je podla teba kolko? Alebo realna cena handier y H&M? Chcem tym povedat, ze ak by sa vsetko predavalo za realne ceny, bolo by nam seja hoja...

      Odstrániť
  10. mna tieto kefky tak nejako iracionalne desia, ze si narusim strukturu pleti a ze v dlhodobom horizonte to bude viac na skodu ako na uzitok... teraz som sice na dve sekundy zauvazovala, ked so sonickou kefkou prisli Clinique, lebo to je znacka, ktoa ma moju absolutnu doveru, ale zas som to pustila k vode, predsa len, je to investicia, a co ak mi to nesadne... inak z Tchiba mame doma par veci, ale zrovna toto, cojaviem...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nechcela si si radsej trosku doplatit a mat original? Predsa Tchibo..... :-/
    Ja som si nedavno kupila Clarisonic Mia 2 cez zlavadna.sk za 59€ s postovnym od nejakej Kosicej firmy, vlastne vtedy bol na viacerych zlavovych portaloch, aj nejaky cesky eshop ho mal za 69€.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vsak ja si ho raz mozno kupim :) Ako pisem, toto bol spontanny napad objednat, ked mi prisiel nwsletter a bol v ponuke. Kedze som este ziadnu sonicku kefku nemala, moj plan bol od zaciatku odskusat nejaku lacnejsiu, ci mi tento typ vyrobku bude vobec vyhovovat.
      Inak ja mam s Tchibo vecami fakt dobre skusenosti, takze voci tomu nemma predsudky.

      Odstrániť
    2. Gratulujem ku kupe fejku. Tieto portaly predavaju fejky. Uz o tom bola niekde diskusia. Clarisonic Mia 2 ani v USA po neviemakejzlave nestoji 59 eur :o).

      Nuz a co sa tyka cistenia tvare, v case mojej rannej puberty, co bolo velmi davno a neexistovali Clarisonicy a ine, tak mi pani kozna doktorka "naordinovala" seriozne 1-2 y do tyzdna cistenie tvare jemnou okruhlou kefkou z drogerie za 10 Sk A cuduj sa svete po mesiaci bola tvar ako detska prdelka. Teoria bola, ze si nedokazeme odlicovacim tamponom alebo gelom vycistit pory tak, aby sa nezanasali a nevnikali z toho neplechy, hlavne ludia, co maju k tomu sklony, co ja mam dodnes. / Nedavno som tieto kefky zazrela v DM, predavaju sa okolo 1 eura. /. Dnes by som nieco taketo nepraktizovala.

      No ale k veci. Tchibo kefku som si zakupila cez net tchibo.sk tyzden predtym ako sa zacala predavat v obchodoch, cize teraz budu 2 tyzdne co ju mam a zatial super. Pouzivam kazdy druhy den, mam zmiesanu plet so sklonami k upchavaniu porov a na takuto plet je to ako balzam. Pozorujem zmensenie porov v oblasti nosa a brady, teraz su temer neviditelne. Inak zvysok pleti je ako taký bezproblemový. Na rozkvitnute akne by som to rozhodne nedavala. Na to to rozhodne nesluzi, ako si niekto mysli.

      Za mna zatial pozitivne dojmy, to co som od toho ocakavala za tie peniaze nadmieru splna. Uvidime neskor.

      Odstrániť
    3. To silne pochybujem. Zlava dna je jeden z najprestiznejsich portalov na Slovensku, precizne si preveruju predavajuceho, urcite by fejk nepustili. Viem ake maju zasady a ako pracuju. Prave preto som kupovala cez nich a nie cez neznamy cesky eshop. Vyrobok je uz na prvy pohlad velmi kvalitny, preskumala som aj krabicu, ani naznak fejku. Tiez mi po popravde napadlo a keby som mala podozrenie, cez nich by sa mi urcite podarilo vratit vyrobok. Takze som si ista, ze to nie je fejk.

      Odstrániť
    4. Ja mam predsudky voci Tchibo, priznavam, je to tak. Ved tam maju predsa kavu! :-)
      Rovnako ako si v Lidli nekupim vrtacku a v Nay zubnu pastu…

      Odstrániť
    5. na tohle bych se uplne nespolehala, fakt, dokonce i slevomat (u nas nejvetsi a urcite nejprestiznejsi) uz mel minimalne dvakrat v nabidce fejky, ktery potom stahoval zpatky - holt se stane, kdyz se dodavatel dostatecne neproveri, takze pouze na prestiznost se nelze spolehat a kdyz je cena too good to be true, chce to obezretnost

      Odstrániť
    6. suhlasim, v dnesnej dobe uz bohuzial 100% garancia serioznosti neexistuje. Ja som minuly tyzden pisala na xparfemy ohladom niekolkych evidentnych fejkov, ktore mali v ramci sortimentu dekorativky v ponuke.

      Odstrániť
  12. Tesim sa, ze po aspon polroku pouzivania napises objektivnu recenziu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kazda recenzia je subjektivna :) Ale jasne, urcite urobim aj nejake zhodnotenie kefky s odstupom casu.

      Odstrániť
  13. Taky nad Clarisonic uvazuju - ale sem lakoma:D ... ale zas pokud bych do nejakyho kartacku sla, tak spis do nej.
    Na druhou stranu, urcite uzitecna recenze, pokud nekdo kvuli sonickymu cisteni nechce hned tolik investovat do Clarisonicu, aspon se dozvi, ze muze zkusit i tohle a ze to neni uplne blby. Podle vysledku se casem muze rozhodnout, jestli mu takova pece sedi nebo ne - pokud jo, tak po opotrebovani hlavic muze jit rovnou do Clarisonicu .. pokud ne, zas ho ta investice nemusi tolik mrzet.

    A s Tchibem mam taky obecne dobry zkusenosti, pokud jde o kvalitu produktu.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Zaujalo ma to natolko, ze som sla na stranky Tchiba a uz- uz dala kefku do kosika :D Ozaj by som to chcela vyskusat..ale pockam, kolko penazi mi este ostane po dovolenke :D bezmala 30 eur predsa nie je malo, hlavne ked neviem, ci by som to vobec pouzivala a nie len vecer lenivo oplachla tvar micelarkou, ako mam vo zvyku :D
    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ja som nedávno na blogu robila recenziu na podobnú kefku od Olay ProX, ktorá je naozaj úžasná a už mi žiadna Clarisonic ani nechýba. Ja ju mám z Ameriky, ale ak by som ju nemala, tak si túto z Tchiba kúpim bez váhania :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ano, kefku Olay som uz tiez obzerala v tej faze vyberania, nakoniec mi prisla vhod tato.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ahoj, chcem sa spýtať, či túto kefku ešte stále používaš a ako ju hodnotíš po dlhšom čase používania? ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano, stale pouzivam, mohla by som aj viac, len som leniva :D Myslim si ze za tu sumu robi dobru sluzbu

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)