piatok 7. februára 2014

Konečne maska, ktorú pochválim aj ja!



Už som spomínala, že pleťové masky a ja, to nie je žiadne priateľstvo na život a na smrť. Ak je niečo, čo v kozmetike naozaj flákam, je to pravidelná aplikácia masiek. Áno, viem, je to pleti prospešné, ale mne sa skrátka nechce, nebaví ma to, neviem. Nicméně :) Náhodou som natrafila na jednu, ktorá má taký skvelý efekt, že dokonca aj ja som ochotná raz za týždeň maskovaciu procedúru podstúpiť.

Značku Natuderm, ktorú kúpite v DM, som už na blogu spomínala. Vyskúšala som ich krémy a špeciálne ten nočný bol fakt dosť dobrý. K tejto maske som prišla tak, že mi bola podstrčená mojou mamou :) Obaja moji rodičia sú nefalšovaní maskovací maniaci (pozor, chystám v tejto súvislosti jeden zaujímavý post, zatiaľ neprezradím :). A tak som sa na to s nechuťou dala... Aplikácia prebieha štandardne - naniesť na vyčistenú pleť, nechať pôsobiť doporučený čas a zbytky opláchnuť alebo zotrieť. Maska je v klasickom dvojbalení, teda vystačí na dve aplikácie. Oficiálny účel je "anti age". V praxi sa to prejaví asi tak, že pleť je po dobe pôsobenia a odstránení zbytkov úžasne vypnutá, doslova napumpovaná zdravím (aspoň sa tak tvári) a jemné linky sú fuč. Samozrejme, efekt vydrží len do druhého dňa, ale aj tak super. Ja ju aplikujem ráno, no ak by som sa niekam chystala cez deň, niekam, kde by som chcela vyzerať extra odpočinuto a dobre, dala by som si ju ráno. Maska okrem toho aj veľmi príjemne vonia, konzistencia je jemne krémová, nič extra hutné a farba je biela. 

Zloženie vyzerá takto: 


Cena za balenie je tuším cca 2 Eurá. 

Poznáte? Vyskúšali ste? 

Lučiak

6 komentárov:

  1. Tak toto ja súrne potrebujem :-)
    Vďaka za tip. Nie je prvý, ktorý na základe tvojho blogu vyskúšam.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja vyskúšam, ale keď trepeš... :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uz ju mam doma :) hned poobede som nabehla do DM, ze si idem kupit a taka som bola namotivovana, ze ako teraz pozeram, doniesla som si nejaku inu (s oranzovym pasikom). ale celkom sa mi popačuje podla zlozenia, tak verim, ze nesklame. Budem si musiet ist este po tu tvoju. Vdaka za tip, od teba ma este nic nesklamalo. Janka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám doma verziu určenú na mastnú pleť, ešte som neskúšala. Ale mám veľké očakávania :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)