utorok 27. marca 2012

Testujeme: CLINIQUE High Impact Curling Mascara

Pekný deň želám!

dnes budem recenzovať ďalšiu maskaru. A je to veľmi príjemne prekvapenie!


Dostalo sa mi do rúk menšie, cestovné balenie. Ide o  objemovú maskaru, ktorá by mala riasy súčasne vytáčať vďaka ohnutej kefke. Maskary s ohnutou kefkou príliš neobľubujem, pretože sa mi s nimi často stáva, že sa riasy pri maľovaní obtláčajú na očné okolie. Takže tento typ kefky sa u mňa ocitol naozaj po veľmi dlhej dobe. 


Prvou skvelou vecou na High Impact Culing je, že viditeľne a okamžite zvýrazňuje riasy. Nie je to ten typ maskary, s ktorou musíte každému oku venovať 10 minút, aby ste dosiahli slušný celkový efekt. Mihalnice pekne predĺži a pridá im objem. Efekt natočenia posúdiť neviem, lebo riasy mám pomerne dosť vytočené aj bez maskary. Na fotkách je efekt vytvorený jednou vrstvou. 



Druhým obrovským plusom je, že táto maskara je mimoriadne trvácna. Počas dňa absolútne neopadáva ani sa nemaže. Táto skvelá vlastnosť však spôsobuje, že je pomerne ťažké ju odlíčiť - respektíve, je potrebné si zvoliť správny typ odličovača. Vyskúšala som dva druhy micelárnych vôd a ani s jednou to nešlo bez problémov. Jednoznačne najlepšie na ňu zaberá odličovanie dvojfázovým odličovačom s obsahom nejakej mastnejšej zložky. Našťastie, aktuálne jeden taký doma mám - predstavím Vám ho v nasledujúcom poste. Táto maskara sa pri odličovaní nerozpúšťa, ale ide dolu " v kúskoch" - určite to poznáte, v takých drobných čiastočkách. 
A teraz jedno malé mínus - zdá sa mi, že pomerne skoro vysychá. To však môže byť spôsobené aj tým, že mám len cestovnú veľkosť (ktorá má kratšie telo maskary a vzduch sa do nej dostane rýchlejšie). Potrebovala by som otestovať klasické balenie a zdá sa mi, že k tomu čoskoro príde, keďže som s ňou celkovo veľmi spokojná a ide na wishlist :).
Normálna MOC sa pohybuje od 20 Eur, na niektorých stránkach sa dá zohnať aj lacnejšie...a najlacnejšie štandardne na ebay, ale pozor na napodobeniny! Moje hodnotenie: 9 z 10 hviezd.

Ak s ňou máte skúsenosti, rada si ich porovnám v komentároch.

zatiaľ sa majte pekne, 
Lučiak
fotky: ja a clinique.com

7 komentárov:

  1. Zrovna uvažuji nad novou řasenkou, takže buď ta od Benefit co o ní psala Rendy neba tato, opravdu nevypadá špatně.
    Díky za pěknou recenzi.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá báječně, přesně nějaká taková by se mi hodila, mám totiž krátké nevýrazné řasy. Zrovna jsem ve fázi vybírání nové řasenky, tak přemýšlím, že bych ji zkusila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. urcite stoji za vyskusanie, riasy pekne oddeluje aj zvyraznuje.

      Odstrániť
  3. u mna je uz dlho medzi oblubenymi klasicka verzia tejto high impact, momentalne ju aj pouzivam, aj ked som si po dlhsej dobe musela zase zvykat na kefku:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)