nedeľa 1. novembra 2015

XXL Spotrebované 09+10/2015


V septembri som sa na prehľad spotrebovaných kúskov tak trochu vykašlala a povedala som si, že to spojím s nasledujúcim mesiacom. A tak sa mi podarilo nazhromaždiť ťažkotonážnych 26 prázdnych kusov. Sú medzi nimi aj veci, na ktoré som pôvodne plánovala písať samostatnú recenziu, no z rôznych dôvodov som si to rozmyslela. To znie tak tajomne, čo? Ale houby, proste sa mi nechcelo. No a dnes bude reč aj o pár slušných prepadákoch, takže ak chcete varovanie, dočítajte do konca. 

Micelárku L´Oréal som už mala, zrecenzovala a minule som ju po dlhšej dobe kúpila, lebo bola vo fajn akcii. Mám dojem, že tie micelárne vody asi pijem, tým pádom mám veľkú spotrebu a tak okrem mojej top Biodermy do košíka občas prihodím aj niečo osvedčené z drogérie. Touto človek v zásade nič nepokazí, aj keď som sa opäť presvedčila, že čo sa týka efektivity odličovania, Sensibio je skrátka Sensibio. 

A keď už sme pri Sensibio, za dva mesiace som jej spotrebovala spolu 450 ml (plus k tomu pripočítajte tú L´Oréalku a je jasné, že si ich asi vážne lejem do kávy namiesto mlieka alebo čo). 

Z produktov na čistenie pleti som minula ešte pleťovú vodu a čistiaci krém od Nonique. To sú oba veľmi fajn kúsky a určite sa ešte u mňa v kúpelni ocitnú. 

Pleťovú kozmetiku ďalej zastupuje hyalurónové sérum Balea, tiež kúsok, ktorý som opäť kúpila po dlhšej pauze. 

Druhým pleťovým sérom je kaviárové sérum Natura Siberica.

A úplne posledná vec z pleťovej kozmetiky je pleťový krém zn. Terra Naturi, čo je jedna z domovských značiek drogérie Muller. Krém som dostala, je to konkrétne tento a bol celkom fajn, taký milý, ľahký, nekomplikovaný denný krém, vhodný aj pod make up. 

No a vlastne by som skoro zabudla na prvý prepadák z tejto empties grupy, ktorý tiež patrí k pleťovej kozmetike, a to je maska Golden Grain od Freemans. Kozmetiku Freemans mám v zásade rada, hlavne je v tom kopa nostalgie (používala som ju veľa ešte na strednej), ale toto sa podľa môjho názoru fakt nepodarilo. Maska má priehľadnú gélovú konzistenciu s obsahom mikrotrblietok a má slúžiť na rozjasnenie pleti. Nielen, že sa žiadne rozjasnenie nekonalo, ale maska ma nepríjemne pálila na pokožke a pálili ma z nej aj oči počas aplikácie. Je v nej akoby niečo silne alkoholové, neviem. Rozhodne sa jej budem v budúcnosti vyhýbať oblúkom. 

Tak, tvár by sme teda mali definitívne vybavenú, ideme na telo: 

Druhý dnešný kúsok od Freemans, cukrový telový peeling s granátovým jablkom. Ten bol super. Príjemná vôňa, pekne vybrúsil a vyhladil. Balenie bolo dostatočne veľké, takže mi vydržalo prakticky od jari až do septembra a to som ho používala cca raz za dva týždne. 

Ako nepodarok by som označila aj gél na dámske holenie Super Max Sensitive, ktorý som kúpila už ani neviem kde. Je strašne tekutý a riedky, s gélmi od Gillette sa nedá porovnať. 

Z leta mi ostali aj dva kúsky z DM, tónovací fluid Sundance (to je môj obľúbený produkt, ktorý som žiaľ toto leto mala veľký problém znovu zohnať) a telový olej po opaľovaní, ktorý okrem peknej vône za veľa nestojí. Pokožku zvláčni tak na pol hodinu a na konci dňa som sa už šúpala ako šúpolienka. 

Spotrebovala som aj druhé balenie telovej emulzie na spevnenie pokožky Maman Fermeté od Biodermy

Druhým gélom na holenie, ktorý tu dnes máme, je ten v modrej tube od Oriflame. Tiež taký malý prepadáčik, nedoporučujem. Minul sa veľmi rýchlo, pretože na jednu aplikáciu ho bolo potrebné použiť naozaj veľa, aby splnil svoju funkciu. 

Zaujímavým kúskom bol krém na ruky Hand Chemistry, ktorý bol v jednom z lookfantastic beauty boxov. Sľuboval omladzujúce účinky, tie posúdiť neviem, lebo ruky zatiaľ vráskavé nemám, ale ako krém na ruky bol naozaj fajn, dobre sa vstrebal bez pocitu mastnoty. Rozhodne pôsobil lepšie, než krém na ruky od Essence, ktorý som tiež dostala ako darček k nejakému nákupu a bol to presne ten typ krému, ktorý by ste na ruky mohli mazať denne aj desaťkrát a nič extra by sa nekonalo. Fakt neviem, prečo sú tieto krémy medzi blogerkami tak obľúbené, zrejme kvôli kombu nízka cena+silná parfumácia. 

Od Biodermy tu máme ešte telové mlieko na opaľovanie v spreji Photoderm Bronze +, ktoré bolo super. 

A posledným kusom z telovej kozmetiky je telové mlieko Nivea Repair&Care. Taký drogériový priemer. 

Ostávajú nám ešte vlasy. 

Tie zastupujú šampón Petit Marseillais, vlasová maska Dove (tú vcelku chválim, veľmi hustá a fajn na moje nepoddajné vlasy) a veľké sklamanie, kondicionér na obnovu farby od Wella v odtieni studená hnedá. Na vlasoch nemal žiadne tónovacie účinky a ako kondicionér stál tiež za milu jarmilu, vzhľadom k cene (nejakých 9 eur) som čakala viac. 

Naopak, skvelá bola emulzia na ochranu vlasov pred teplom z radu Absolut Repair od L´Oréal Proffesionnel. Je to tekuté mlieko, ktoré sa na vlasy aplikuje po umytí pred tepelnou úpravou a tie sú po ňom krásne lesklé, vzdušné a ľahučké. Určite ešte kúpim. 

Ostáva zmieniť už len bezacetónový odlakovač Ebelin (ok, službu spravil) a jediný produkt dekoratívnej kozmetiky, matný bronzer NYC. Ten je aj napriek smiešnej cene jedným z naj bronzerov, aké som zatiaľ mala a rada ho doporučujem. 

Snáď vás môj prehľad nevyčerpal tak, ako mňa. V novembri už budem poctivejšia a nenechám si to zasa na dva mesiace spolu, lebo písať tieto elaboráty dá zabrať.


Lučiak

foto:ja 

3 komentáre:

  1. Keď tie krémy na ruky Essence prišli na trh, tie prvotné vône sa mi hrozne páčili a nevedela som sa ich nabažiť, ale tie, čo sa predávajú teraz, zoširoka obchádzam :/

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak to neflakaj, my na teba spoliehame! :)
    ani nevies kolkokrat mi pomohol tvoj blog si spravne vybrat/vyskusat roznu kozmetiku a zatial som ani raz nebola sklamana, resp. si ma zachranila pred nevhodnou kupou niekedy aj dost drahych veci :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)