utorok 10. novembra 2015

Artdeco All In One Mascara: príliš málo všetkého v jednom


Dostala sa ku mne táto maskara od Artdeco v malom, testovacom balení. Značku Artdeco považujem za kvalitnú, spoľahlivú a ich očné tiene v magnetickej paletke stále s obľubou používam. Sem-tam som narazila aj na sklamanie, no máloktorá značka je vo všetkom 100%. Poslednú maskaru Artdeco som mala už veľmi dávno, je to určite viac, než 6-8 rokov. Už ani neviem, ktorá to bola, pamätám si len, že ma príliš neoslnila a tak som nemala dôvod hrnúť sa do testovania ďalších. Teraz sa naskytla možnosť a povedala som si, prečo nie (inak, v najbližšej dobe sa to tu bude maskarami asi hemžiť, mám pripravené recenzie na ďalšie dve).

All in One sľubuje predĺženie, objem, natočenie a k tomu všetkému extra výdrž. Ja po otestovaní môžem bez námietok súhlasiť len s tým posledným. Maskara má klasickú, štetinkovú, rovnú kefku s mierne zúženým koncom. Kefka je to hustá, no napriek tomu sa na nej príliš veľa farby nezachytáva. To je možno aj dôvod, prečo je efekt na riasach pre mňa zúfalo slabý, pri prvej vrstve priam nepatrný. 


Áno, toto je presne ten typ maskary, ktorý mi žerie nervy, hlavne, keď sa skoro ráno líčim do práce a je mi každá minúta drahá (v robote "štikám" už pred pol ôsmou). Aby boli riasy zvýraznené aspoň trochu podľa mojich predstáv, treba ju nanášať donekonečna. Ja mám rada výrazné riasy a mám rada maskary, ktoré zvýrazňujú už s prvou vrstvou. Pri All in One musíte naniesť minimálne dve, pričom je potrebné počkať, kým sa tá prvá na riasach usadí. A vlastne ani s tými dvoma vrstvami to nie je to pravé orechové. 

Artdeco All in One Mascara, dve vrstvy

Jedno plus, ktoré jej uprieť nemožno je, že na riasach naozaj dobre drží a počas dňa neopadáva a nemaže sa. Napriek tomu sa veľmi ľahko odličuje. Neviem, ako vám, mne to na kladné hodnotenie nestačí.

Vidím to tak, že si s maskarami od tejto značky dám zasa na pár rokov pokoj a ostanem verná tomu, čo mi vyhovuje - očným tieňom.

Čo vy a značka Artdeco? 

Lučiak

foto:ja 

4 komentáre:

  1. Od značky artdeco som ešte žiadnu riasenku neskúšala, ale popravde ma žiadna ani nezaujala. Mám od tejto značky len bázu pod očné tiene a nejaké laky na nechty a s týmito produktami som spokojná :)

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nuz tak mne prave ta baza nevyhovovala, mma tu na nu aj negativnu recenziu :)

      Odstrániť
    2. čítala som už u viacerých báb, že im nesadla. Mne však áno, ale mám aj lepšiu :D

      Odstrániť
  2. Od Artdeco mám doma len trblietavú linku a tá je fajn, inak som nič neskúšala. A túto riasenku určite ani neskúsim :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)