utorok 21. apríla 2015

GIVEAWAY: je tu ďalší Lučiak Box!


Milé moje, dávno som Vám nedala príležitosť niečo vyhrať a naskytla sa príhodná chvíľa. Jar je v plnom prúde, tak som pre Vás pripravila ďalší Lučiak Box, s pracovným názvom jarný. Nájdete v ňom takéto pekné kúsky: 

- kozmetická taštička Alterna
- BB krém Bioderma, svetlý odtieň
- krém na ruky od Oriflame
- ružový "hojivý zázrak" rovnakej značky
- čiernu kajalovú ceruzku z lookfantastic boxu
- telové maslo Alverde
- dva sypké pigmenty Marsk v krásnych odtieňoch - zlatom a perleťovom, ideálne aj ako rozjasňovače
- a na doplnenie niekoľko vzoriek, ktoré určite potešia


Pravidlá sú smiešne jednoduché, ako vždy. Nebudeme to komplikovať, je potrebné:

- sledovať môj blog verejne cez GFC
- mať korešpondenčnú adresu v SR alebo ČR
- zanechať pod článkom komentár s mailovou adresou 
- jo a napíšte mi, čo pekné kozmetické ste si dopriali v poslednej dobe alebo na čo sa ešte len chystáte
- to všetko do konca mesiaca, teda 30.4.2015
- za sledovanie  FB blogu môžete pridať druhý komentár

Držím palce a tešte sa na nové články

Lučiak

foto:ja

48 komentárov:

  1. Podmínky splňuji a moc ráda se pochlubím! :-) Konečně jsem si objednala UD Naked Basic 2, tak už se nemůžu dočkat, až dorazí! :-)
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak ja som si naposledy kupila nové rúže,laky na nechty,stále niečo :)))
    lu-cinda@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. k minulemu prispevku som zabudla mail, trubka :D ....majka.dankova@gmail.com
    pridavam aj FB
    majka dankova

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na základě pochvalných recenzí jsem si dopřála sérum Loreal Skin Perfection, tak jsem na něj zvědavá. Na pomyslném wish listu toho mám strašně moc :D ale ráda bych si pořídila čisticí kartáček na pleť. :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sleduju i na FB - Niki Ven... :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahojte, ja mám najnovšie (na základe blogu ;)) Lash Growth Activator od Artdeco....a ten silný vietor, čo teraz fúka spôsobený klipkaním mojich predĺžených mihalníc ;)))

    mail: adulienocka1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No už dlhšie si brúsim zuby na srdiečkovú lícenku od I <3 Makeup, tak si ju už konečne zaobstarám :)
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No ja som si dala nákupný zákaz :D ale asi bude platný len na produkty na pery a plánujem si kúpiť nejakú farebnejšiu paletku tieňov (asi skúsim jednu z edície 60s, 70s a 80s od BH cosmetics) :) Ale v mojom wishliste je stále rozjasňovač od The Balm aj tiene (no počkám si dlho) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. cez GFC sledujem ako Peťuška
    ja som si v poslednej dobe zaobstarala en nevyhnutné veci na prežitie, ako vatové tampóny, odlakovač, sprcháče, nejaký rúž... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. na FB sledujem ako Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, všechny podmínky splňuji :) V poslední době jsem si udělala radost laky na nehty od Sally Hansen a chystám se ještě si pořídit tělové mléko od J. Lo :) už jsem jich pár měla a jsem s nimi spokojená :)
    california50@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sledujem kade tade:) aa co sa tyka kozmetickych radosti, tych je teraz pozehnane. Zoevacke stetce a paletka, e.arden dokonaly ruz, sexy mama... a celkovo som sa dost rozsupla nakazena blogmi:D kacenkacech@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. teraz sa chystám kúpiť si tabletky na vlasy z DM, čítala som naň veľmi dobré recenzie tak uvidíme :) taktiež plánujem aj linku vo fixke od dermacolu a taktiež sa chystám na tie nové rimmel laky :)
    sledujem GFC Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. taktiež sledujem aj na FB pod menom Nika Orechovská

    OdpovedaťOdstrániť
  15. vše splnuji :)
    naposledy jsem si koupila Naked Paletku 3, která je naprosto skvělá :)
    ivanapavelkova1980@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. sleduji i na fb :)
    ivanapavelkova1980@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. sledujem :)
    naposledy som si kúpila čistiacu kefku na tvar od Oriflame-a zatiaľ spokojnosť
    henulka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    dopriala som si laky na nechty :) a tiež vajíčko z oriflame

    OdpovedaťOdstrániť
  19. gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    dopriala som si laky na nechty :) a tiež vajíčko z oriflame
    fb Barborka Perháčová

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ahoj, kedže sa moc nelíčim, tak v poslednom čase som ti z tejto oblasti nedopriala nič :) ale toto BB-čko by ma veľmi potešilo,už mi dochádza :)
    podmienky samozrejme spĺňam : luckavyle@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. a lajkujem ťa aj na Fb samozrejme (Lucka V.) :) luckavyle@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Já už jsem si delší dobu nic nepořídila,ale mám v plánu si pořídit nějaké nové produkty na rty :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC: Michaela Vargová
    michaela.vargova1811@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. FB: Michaela Vargová
    Nooo, toho čo som si kúpila je taaaaak veľa a toho, čo chcem, ešte viac :-D Ale najviac si brúsim zuby na riasenku od Chanel ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Super! :) Zrovna dnes u nás slavnostně otevřeli novou velikou drogerii, tak jsem provedla nájezd a vesele utrácela. Pořídila jsem dvě vůně - Beyoncé a Playboy, hydratační pudr od GS, deodoranty Nivea, duo tvářenku od Miss Sporty a bělicí pastu na zuby Pearl Drops. Přeji pěkné jarní dny! :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Sledujem GFC: Lucia Balintová
    Naposledy som si kúpila novú špirálu od Maybelline a krém na ruky. :)
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Sledujem aj na FB: Lucia Balintová

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Sleduji také na FB: Ivana Mikuličková. :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Naposledy som si po kladných recenziách na blogoch kúpila moju prvú bázu pod očné tiene - od artdeco a som maximálne spokojná. Nechápem, prečo som tak dlho čakala, kým si nejakú kúpim :D pcolova.zuzana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    parfem

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Ahoj....ja ako kozmetická maniačka musím neustále odolávať mnohým lákadlám :-) no napriek tomu som neodolala v poslednej dobe kúpe Dior paletky očných tieňov. Bola som zvedavá, či takáto HighEnd kozmetika bude spĺňať kvality a, veru, nesklamala. Lepšiu paletku som ešte nemala. :-)

    Sledujem cez GFC a FB

    zigova.simona@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. kozmetiky mam doma viac ako dost :) tak som si kupila len pudrovy make-up,avon lebo mi uz dochadzal a 3 odtiene ruzov indulgence zo zvedavosti.
    nicole003@orangemail.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  33. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Nový pudr od Rimmelu a jsem s ním moc spokojená, dělá krásný finiš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Nový pudr od Rimmelu a jsem s ním moc spokojená, dělá krásný finiš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Velmi ma laka rozjasnovac od Catrice a strasne sa vytesujem z vybornej kozmetiky Famous krasne pigmentovane ocne tiene
    july.velkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Naposledy som si dopriala moju obľúbenú riasenku od Miss Sporty - 3D volumythic :)

    lerosep4@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. sledujem už dávno ako kinda difficult :) a naposledy som si kúpila nejaké laky na nechty, a ďalšie vecičky ale konečne som si kúpila rozjasňovač a prvýkrát aj ceruzky na pery tak som zvedavá ako to s nimi budem vedieť :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  38. a likeujem aj na FB ako: Júlia Dom...
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Minulý tyden jsem si objednala z Avonu ten jejich nový denní krém, tak jsem zvědavá jaký bude :))
    Sleduji jako Simona J.
    email: simonaa13@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. FB Simona Jeřábková
    email: simonaa13@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Ahoj, podmienky spĺňam, naposledy som sa nechala inšpirovať a kúpila si cestovnú sadu šampónov Alterna bamboo shine a sú super:) na ceste je aj sonicka kefka na čistenie tváre, tak sa teším. viera.backova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. netty.vanity@gmail.com
    GFC Netty Vanity
    Zrovna předevčírem jsem si pořídila nové rtěnky, linky, tužku a anti-perspirant. A brzy mi má dorazit parfém Katy Perry, rtěnka Barry M a Dove šampon :))

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Sleduji přes GFC jako Micha(e)la, mail mipeli@centrum.cz.
    A v poslední době jsem si dopřávala jen běžnou provozní kosmetiku, která mi ovšem moc nesedla, takže se chystám na nějaký opalovací krém s vysokým SPF z lékárny, asi to bude něco od La Roche-Posay.

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Sutaz ukoncena, dakujem za ucast, vysledky na FB ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)