štvrtok 16. apríla 2015

Essence Stay All Day 16 h make up


Sľúbeným druhým lacným drogériovým make upom, ktorý som v poslednej dobe vyskúšala, bude Stay All Day od Essence - inak celkovo môj prvý make up tejto značky. Ako logicky vyplýva z názvu, ide o make up dlhotrvácny. Balenie je lacný plastový hnus, ale pozor, berme do úvahy, že tento kúsok stojí nejaké 4 Eurá, čo je ešte menej, ako nedávno recenzovaný Catrice. A co bys chtěl za pět korun? Že jo. Takže vizuál taktne necháme stranou a poďme sa radšej venovať tomu, čo sa ukrýva vo vnútri. 

Vybrala som si druhý najsvetlejší odtieň, 15 Soft Creme, čo je (po vytlačení z aplikátora) stredne tmavá béžová s jemne žltým nádychom. Zámerne píšem, že po vytlačení z aplikátora, pretože jedno velikánske negatívum tohto make upu je, že rýchlo oxiduje. Oxiduje už po samotnom rozotretí na pleti, ale ešte viac počas dňa. Takže k večeru sa milý zlatý Soft Creme zmení na niečo ako Soft Mustard. No dobre, trošku preháňam, ale nahnevalo ma to. Lebo inak, sám o sebe a svojimi vlastnosťami, za 4 Eurá vôbec nie je až taký zlý.  




Predovšetkým, veľmi dobre kryje a pleť farebne zjednocuje. Konzistencia je krémovejšia, po aplikácii na pleť sa stáva trochu suchším (u dlhotrvácnych make upov typický jav) a preto doporučujem ako podklad použiť nejakú bázu, pôjde to s ňou ľahšie. Nemá matný, ale skôr prirodzený finish. Do pórov ani vrások nezalieza, ale pozor, tým, že je suchší, počas dňa má tendencie jemné linky zvýrazňovať.  A bohužiaľ, k večeru začína aj trochu vytvárať mapy, hlavne ak máte na tvári suchšie miesta alebo šupinky. S trvácnosťou je to takto - aj večer ho na pleti registrujete, len žiaľ, v podstatne tmavšom vydaní, ako ste si ráno naniesli na pleť a na tých spomínaných suchších miestach nevyzerá najlepšie. 

Essence Stay All Day 16h, Soft Creme, efekt pri kompletnom líčení. pokožku na tvári som opäť nijako neretušovala, pozadie opäť royostrené kvôli bordelíku v pozadí :D

Čo mi ešte veľmi vadí, je jeho výrazná, pre mňa nepríjemná parfumácia, ktoré mi pripomína nejakú lacnú drogériovú voňavku. Kadopádne,  myslite na tie 4 Eurá... Takže asi takto: ako veľmi lacná verzia dlhotrvácneho a dobre krycieho make upu môže byť, no je tu kopec dôvodov, prečo radšej investovať do niečoho lepšieho.

Lučiak

foto:ja

11 komentárov:

  1. zaujímavá recenzia ;) ja sama ho napríklad mám doma, ale nemám s ním takmer žiaden problém. Nevšimla som si, že by tmavol a vôňa sa napríklad mne celkom páči. Dokonca by som povedala, že pri všetkých iných make-upoch, čo som skúšala, bola vôňa vyslovene hnusná, pričom táto je mi príjemná. :D Asi záleží, ako komu sadne. :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasne vies, ako je to s vonami, kazda ma iny nos, mne tato vadi velmi

      Odstrániť
  2. Boha jeho Lučiak, však Ty vyzeráš na každej foto, akoby si vyskočila z photoshopu!!!!! :-D Okrem teba ešte jedna žena... Beyonce Knowles, či ako sa to píše :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miska dakujem :))) Zahada ma jednoduche vysvetlenie, mam uz konecne novy fotak, s tym na co som fotila predtym je to neporovnatelne, a vela robi aj to, ze je konecne lepsie svetlo.

      Odstrániť
  3. Sesterka tento mejkap raz mala, prv ho vychválila, finiš má po nanesení fakt príjemný a pekný ale potom tiež nadávala na efekt zoranžovenia :D V porovnaní s Catrice photofinish vyhráva Catrice, ktorý má pekné studenšie odtiene, prirodzený finiš, ale extra nekryje a vytráca sa z pleti. Najnovšie testujem Bourjois Healthy Mix a je parádny až na tie žlté podtóny. Novú fotku chválim ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no vidis to, takze nie som sama ktorej oxiduje. Videla som uz ze si bola z neho nadsena na MK, tesim sa na recenziu

      Odstrániť
  4. ja som nejak makeupy prestala uplne pouzivat. teda okrem fotenia :)

    fashion blog http://www.sheistheone.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prosím Ťa, aký make up by si odporučila na mastnú pleť s dobrým krytím (kvôli začervenaniu)?
    Ďakujem!

    Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. True Match od L´Oreal z drogeriovych a Teint Idole Ultra od Lancome z drahsich

      Odstrániť
    2. Dakujem za odpoveď a radu!
      Btw som si dnes, na základe Tvojej recenzie, kúpila ten BB krém na vlasy, tak som zvedavá. :)
      M.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)