piatok 15. augusta 2014

Rimmel Moisture Renew Heather Shimmer


Tento kúsok som prihodila do košíka pri jednom nákupe v drogéri, kde mali rúže Moisture Renew v akcii. Je to ukážkový prípad toho, ako vedia neóny v obchode pri výbere odtieňa zradiť na celej čiare :/ Odtieň Heather Shimmer sa v predajni javil ako pekný, staroružový nude. Doma, pri dennom svetle som sa potom nestačila čudovať. Je podstatne viac do hneda, než je mi milé. Uznávam, je to príjemná neutrálna farba, vhodná na denné nosenie, ale pre mňa trochu viac zemitá a teplá, ako potrebujem. No čo už, nejako sa hádam dohodneme. 


Mimo to môžem k rúžu Moisture Renew povedať, že má hnusný, lacný plastový obal vo fialovej, ktorá sa mi z duše protiví. Tak na čo si si ho potom kupovala? Pýtate sa právom. A ja úprimne odpovedám, že neviem. Občas mávam takéto impulzívne nákupy, ktoré potom neviem racionálne vysvetliť. Tento bol našťastie za necelé 4 Eurá. 

Samotný rúž je krémový, dobre pigmentovaný, textúra je ľahká a výdrž na perách je úplne priemerná. Je to ten typ rúžu, pri ktorom musíte dávať pozor, aby sa Vám na pery neprilepili napríklad vlasy, lebo po odhrnutí z tváre Vám na pleti urobia farebnú šmuhu. Chcem tým celým vlastne povedať, že celkom nerozumiem, prečo som na rúže Moisture Renew pred nejakým časom čítala toľko pochvalných recenzií na našich blogoch. Alebo že by som len ja bola taká frustrovaná z toho nešťastného odtieňa? Možné to je. 

takto na ruke sa odtieň javí ešte celkom uspokojivo



Bežná MOC je tuším zhruba 4,90.

Máte ho v niektorom z odtieňov? 

Lučiak

foto:ja

10 komentárov:

  1. tet jsem na ní psala taky clánek :) ael mám trochu vyraznejsí odstín

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pripomína mi to moju učiteľku matematiky... A tá spomienka sa mi protiví viac, ako Tebe fialový plastový obal... :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám, mimo jiné, i tento odstín a je jeden z mých nejoblíbenějších:-)...Rtěnky z této řady mám moc ráda a mně vyhovují. Ale chápu i tvé výhrady, hlavně teda ten obal se nelíbí ani mně.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mně připomíná hnědé rtěnky, co měla moje maminky (bůhvíproč, nikdy to nenosila) v kosmetické taštičce na počátku devadesátek, ve které jsem se jí coby dítko ráda přehrabovala. Nelíbí, nemám ráda hnědou, nenosím a teplé tóny mi nesluší. Nebrat. A už vůbec nebrat lepivé rtěnky, na které se chytají vlasy a dělají barevné šmouhy, v tom se prakticky nedá někam vyjít. Preferuju výrazné odstíny a tak potřebuju opravdové držáky, co se nerozpíjejí a nelepí se do nich vlasy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja uz taky nebrat :) Tie svetla v drogerke priserne skresluju, malo to byt nieco uplne ine.

      Odstrániť
  5. Mám ešte starú verziu, ale odtieň Vintage Pink a je to môj najobľúbenejší rúž vôbec, ale najmä kvôli farbe..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mně ten odstín přijde vhodný pro starší dámu - není ošklivý, ale spíš asi pro jinou generaci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak teraz 100percentne súhlasím... teda 90percentne, tá farba nie je až taká hrozná :). Ale súhlasím s pigmentáciou, výdržou, obalom... Mám odtieň Vintage Pink a hoci je krásny, bola som predsa len prekvapená, ako vyzerá na dennom svetle :).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)