utorok 12. augusta 2014

Bioderma Sensibio Tolerance+

produkt venovala značka Bioderma


Jednou z posledných noviniek, ktoré na trh priniesla značka Bioderma, je starostlivosť pre intolerantnú a alergickú pokožku Sensibio Tolerance +. Vďaka bohu, také extrémne prejavy citlivej pleti, aké som zažívala v tehotenstve a nejaký čas po ňom, už pár rokov nemám, ale svoju pleť stále môžem označiť za citlivú a tak mi testovanie tohto produktu prišlo celkom vhod. V lete mi napríklad najväčší problém robí reakcia na bazénovú vodu. Spodná časť tváre, ktorá s ňou prichádza do kontaktu najviac, sa pár hodín po pobyte v nej vyhádže a ak si tvár namočím celú, po chvíli ma nepríjemne štípe, páli.  Plávania sa nevzdám, takže je fajn mať po ruke niečo, čo pokožke pomáha vyrovnať sa s dráždivými vonkajšími vplyvmi.


Novinka prichádza v podobe ľahkého pleťového fluidu - konzistencia špeciálne na leto ako stvorená. Sensibio Tolerance + používam ráno a ako podklad pod make up je veľmi príjemný. Hoci je jeho textúra ľahučká, pleť je bezprostredne po aplikácii na dotyk aj pocitovo dobre hydratovaná. Ďalšou výhodou pre citlivky je absencia parfumácie. O zlepšenie prejavov intolerancie sa stará komplex Neurocontrol, ďalší z patentov, s ktorými Bioderma v rámci kozmetickej starostlivosti prichádza.

Z bežného užívateľského hľadiska ma ešte potešila jedna vec - balenie s dávkovačom. Omieľam to dookola, ale ja skrátka tento typ dávkovania preferujem najviac. Neviem, ako by naň reagovala mastná pleť - tá moja, teda zmiešaná, cca po 5 hodinách signalizuje, že je čas prepudrovať T zónu. Ale to napokon v týchto horúčavách po všetkom... Z tohto dôvodu ho nepoužívam každý deň, ale ideálne len vtedy, ak vonku nie sú prílišné teplá. Vyslovene suchá pleť na tom bude podľa mňa bezproblémovo.

Kompletné zloženie vyzerá takto:


40 ml balenie je už dostupné v lekárňach za MOC 18,50 Eur. 

Máte v lete problém s nejakými alergickými reakciami pleti? Čo Vám pomáha? 

Lučiak

foto:ja

3 komentáre:

  1. Vdaka za recenziu, hladala som Biodermu ktoru by som kombinovala/prestriedavala s Hydrabio a asi skusim najblizsie toto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nedávno som písala o tomto kréme a musím povedať, že ako inak bol fajn, ale pre mňa HROZNÝ podklad pod mejkap, bohužiaľ... Neviem už, či to súvisí s typom pleti... Inak pekný blog, škoda že som naň nezablúdila už skôr:).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)