streda 1. januára 2014

Projekt High End 6: Bare Minerals Ready Power Neutrals + líčenie

Paletku, ktorú som si nadelila k Vianociam som Vám už ukázala, poďme sa jej ale povenovať trochu podrobnejšie.  Už minule som spomínala, že som veľmi dlho hľadala paletku, v ktorej by boli neutrálne odtiene bez oranžového a ružového podtónu a Power Neutrals túto podmienku výborne spĺňa. Z ôsmich tieňov sú tri metalické, jeden výrazne, dva len tak decentne, ostatné sú matné. Súčasťou je obojstranný štetcový aplikátor - nie je zlý, nalíčite sa s ním, ale klasické "veľké" štetce rôznych typov plnohodnotne nenahradí. 


A tu sú už swatche jednotlivých odtieňov: 

horný rad z ľava: boss lady, moneymaker, schmooze (môj najobľúbenejší odtieň), boardroom
dolný rad z ľava: exec, payday, magnate (druhý najobľúbenejší), get ahead

Príbalový leták k paletke je pekne prepracovaný a okrem superlatívov o produkte obsahuje aj názorné inštrukcie k rôznym typom líčenia: 


A práve posledné "day" som Vám nafotila. Postupovala som presne podľa návodu. Takáto denná verzia sa od môjho typického denného líčenia líši tým, že základný podkladový tieň na vrchné viečko je tmavší, než normálne používam. Linku som zámerne vynechala. 


Čo sa týka pigmentácie tieňov, niektoré na prvý pohľad svetlejšie na viečku prekvapili svojou intenzitou (hlavne exec a get ahead). Výdrž je super, s bázou bezproblémová po celý deň. 

Paletka má jedno jediné mínus - obal je z toho typického, na dotyk síce príjemneho, ale každú smietku priťahujúceho materiálu, takže po každom použití vyzerá nejako takto :) 


Existuje aj v hladkej, kovovo zlatej verzii, ale iba ako súčasť špeciálnych setov a edícií. No čo už, len pravidelne utierať.

O tom, kde a za koľko som ju kúpila, som už písala tu.

Tak čo na ňu hovoríte? Páči sa Vám? 

Lučiak
foto:ja

8 komentárov:

  1. Och, tak tá je fakt pekná a tebe to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veru že páči.
    aj denné líčenie je krásne, ten tieň vo vnútornom kútiku má úžasnú farbu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzera skvelo. Pokukujem po nejakej peknej a najma pouzitelnej neutralnej paletke uz dlho ale nie a nie sa rozhodnut. Rozmyslam najma nad tym, ci sa naozaj oplati do takejto veci investovat alebo zvolit znesitelnejsiu variantu. Hoci ak by som za nieco podobne vysolila podobnu sumu, aspon by ma to donutilo sa denne naozaj licit. Aspon na cas :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, to je otazka... ja som ju proste velmi chcela, potom som uz len hladala aspon ako tak prijatelnu cenu. Tieto farby pouzivam naozaj denne, takze z tohto ohladu investicia sa dajme tomu vyplatila. Ale ak sa niekto lici zemitymi odtienmi len prilezitostne, tak mu urcite postaci podstatne lacnejsi variant.

      Odstrániť
  4. paletka vyzera velmi pekne a su v nej nositelne farby.. krasne si sa vyhrala s licenim..mas velmi pekne oci..:)

    aj ja mam par paliet, ktore vyzeraju podobne ako tvoja.. su cele uchytane a raz za cas, ked sa na to uz nemozem pozerat ich umyjem..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jeste by se hodil tip jak vydelat penize : )

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)