piatok 10. januára 2014

Kúzlus Mňamózus: L´Occitane Fleur d´Or & Acacia Luminous Oil


Predmetom dnešnej mikrorecenzie nie je nič, čo by ste museli nevyhnutne mať doma. Je to kúsok, ktorý je na svete (a už aj u mňa v kúpelni) predovšetkým pre číre potešenie :) Pre potešenie z krásnej vône a zamatovo hebkého pocitu na pokožke, ktorý Vám síce vydrží len pár hodín, ale aj tak stojí za to si ho užiť. Občas sa treba len tak márnotratne rozmaznávať, veď žijeme len raz (aspoň tak niektorí vravia ;)

Medové vône, zima a ja, to je kombinácia, ktorá zaručene funguje. Túto sezónu som najprv stavila na Honeymaniu od TBS, ale ked som ovoňala novinku od L´Occitane, hneď bolo jasné, kto je víťaz. Fleur d´Or & Acacia je prenádherná, kvetinovo medová vôňa, bez syntetického podtónu. Jemná, čistá, rozmaznávajúca. Celý rad pozostáva s toaletnej vody (o tej som chvíľočku uvažovala, ale akokoľvek sa mi tá parfumácia páči, ako parfum je na mňa príliš "jednoduchá"), telového oleja, krému na ruky, mydla, telového mlieka, balzamu na pery, sprchového gelu a parfumovanej sviečky. Všetko v pekne predražených "l´occitanovských" cenách :) 


Čo sa týka aplikácie, balenie je s rozprašovačom. Keďže olej je veľmi ľahký, výborne sa nanáša, do pokožky rýchlo vsiakne a vytvorí na nej jemný, voňavý závoj. Nepočítajte s tým, že by Vám pokožku vyživoval počas celého dňa, ak ju máte veľmi suchú, stačiť Vám nebude. Okrem tela môžete olej použiť aj na vlasy. Vyskúšala som, samozrejme len na končeky a palec hore. Vlasy uhladil a jemnú vôňu na nich cítite pár hodín. 

Cena za 100 ml je okolo 30 Eur. 

Máte aj Vy doma nejaký kúsok, ktorý ste si zaobstarali len tak, z čírej roztopaše? :)

Lučiak
foto:ja

2 komentáre:

  1. Mňa tá toaletka stále v mysli "nahlodáva", ale pohľad na moje parfémové zásoby rázne hovorí "nie".:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja si tak zaobstarávam pekné prádielko :D a nie je to len o tom, že si kompenzujem isté menej vyvinuté partie :D čipke jednoducho nikdy neodolám.dnes zas...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)