štvrtok 22. augusta 2013

Letné vzorkovanie


Dnes tu mám pár dojmov zo vzoriek, ktoré som v poslednej dobe testovala:

BB krém Pretty Power značky Funny Bee. Upozornenie na úvod - jedná sa o organickú kozmetiku, pri ktorej mnohé z nás riešia dilemu, či dať prednosť čistote zloženia alebo efektivite produktu (v porovnaní s bežnou kozmetikou). Naviem, akú odpoveď na túto otázku máte vy, ale pre mňa je to problém, špeciálne pri dekoratívke. Málokedy natrafím na produkty z kategórie bio, ktoré by líčili tak, ako "nebio". Toto BBčko  nepatrí jednoznačne do kategórie dekoratívnej kozmetiky (i keď sa dá používať ako alternatíva make upu). Je to predovšetkým ošetrujúci krém a tónovanie dostanete ako bonus. Pre mňa osobne má jeden zásadný háčik - je príliš oranžový :( A k dispozícii je bohužiaľ len v jednom odtieni...

Pridať popis
Krycia schopnosť je slabšia, jedná sa naozaj skôr o tónovanie. Doporučila by som ho skôr suchšej pleti, moju T zónu dosť mastil. Pocitovo je príjemný, ale ako alternatívu k make upu by som si ho nevybrala. 

Druhým dnešným pánom na holenie je kondicionér alebo maska na vlasy z radu Macassar od L´Erbolario. Vlasy má vyživovať, dodávať im lesk a objem... Nemôžem si pomôcť, táto značka mi tak trochu pripomína L´Occitane - jednak vintage obalmi, ale hlavne tým, že tiež akcentujú použitie prírodných zložiek, no keď si človek pozrie zloženie, skrížia sa mu oči: konkrétne tento produkt obsahuje snáď všetky druhy parabénov, aké na svete existujú, niekoľko PEG-ov a ďalšie mňamky. A áno, aj pár rastlinných olejov... dojmy z neho mám skôr rozpačité. Je hustý, takže po vlasoch nesteká, ale celkovo ma efektom neohromil a nie je to nič, po čo by som ihneď naklusala do obchodu. 

BB krém Nude Magique od L´Oréa je na trhu nejaký čas a už keď som ho pri uvedení testovala na ruke v drogérii, povedala som si, že "toto asi nie." Teraz som z nejakého časopisu vytriasla vzorku a tak som ho predsa len vyskúšala na tvár. Neurazil, ani nenadchol. Budem sa po stýkrát opakovať, ale takéto minimálne krytie mi nevyhovuje. Vôbec tým nechcem povedať, že je preto zlý, naopak - ak je jemné tónovanie a isté zmatnenie to, čo hľadáte, mohol by to byť vhodný kandidát. Je ľahučký, na pleti som ho takmer necítila, čo bolo fajn... ale i tak nič pre mňa. 

Poznáte značku AHAVA? Dá sa kúpiť aj u nás. Z neznámych príčin je to trochu nedocenená a zaznávaná značka... čo je škoda, lebo napríklad ich telová kozmetika je podľa mňa super. A tie vône! Schválne, prezrite si sortiment napríklad tu. Ani ich krém na ruky ma nesklamal - príjemný, rýchlo vsakujúci, bez pocitu mastnoty. Ruky krásne vyhladil. Škoda, že s dostupnosťou je to trochu ťažšie, inak by som si ich výrobky určite kupovala častejšie. 

Na záver som si nechala dve vzorky luxusnej značky Sisley. Viem, že je to cenová kategória, ktorá je mimo možnosti väčšiny bežných spotrebiteliek a súhlasím, že niektoré ich ceny sú skutočne premrštené. Pár výrobkov od nich som však už mala a s tým málom, ktoré som vyskúšala, som bola spokojná. Konkrétne: make up Phyto Teint Eclat, báza Instant Perfect, legendárna Ecological Compound... Teraz som testovala dva ďalšie a vyšlo to pol na pol: jeden ma nadchol, druhý úplne odpudil. Tak začneme najprv tým negatívnym, nech to mám z krku. Baume Efficace alebo Eye and Lip Contour Balm je gél, ktorý môžete použiť na oblasť očného okolia aj naoblasť okolo úst na zjemnenie vrások, vypnutie pleti a elimináciu opuchu okolo očí. Vyskúšala som a bŕŕŕ. Áno, nemám rada gély. Ale toto je fakt extra špeciál. Príšerne to lepilo, trochu aj štípalo a celkovo nevplývalo na moju pokožku príjemne. Vydržala som dve aplikácie a hoci vzorka by vystačila minimálne na dve ďalšie, ďakujem, viac neprosím. Zato Celluli-Pro, to je iná káva! Pri nej som naopak oľutovala, že vystačila len na dve použitia :( Jedná sa o spevňujúcu a vyhladzujúcu kúru proti celulitíde. Jasné, že po dvoch použitiach sa celulitída nestratila, na to aj Sisley krátky...ale ten pocit! Na rozdiel od väčšiny proticelulitídových prípravkov, toto nie je gél, ani riedka emulzia. Je to fantasticky hustý, luxusný a voňavý krém, ktorý pokožku nádherne vyživí. Naozaj by som bola zvedavá, čo dokáže pri pravidelnom používaní...cena? Od 100 Eur za 200 ml. Takže chápete, že v dohľadnej dobe asi nehrozí :) Ale som rada aspoň za tú príjemnú skúsenosť. 

Máte v poslednej dobe nejaký nový kozmetický objav, ktorý Vás nadchol a o ktorom stojí za to vedieť? 

Lučiak
foto:ja

2 komentáre:

  1. Ehm, ja som si myslela, že som ti poslala Sisleya Eye and lip contour cream, nie balm... balm ani mne nesadol, ale krém je iná liga, jeden z najlepších očákov aké som mala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahava je super, poznám už asi 15 rokov, práve som našla pri upratovaní ich "predajcovskú" kartičku z roku 1998, normálne minulé storočie:)))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)