štvrtok 15. augusta 2013

Avon krabička plná prekvapení!

produkty venovala značka Avon


Na pošte ma dnes čakala takáto zásielka od Avonu :) Čierny box ukrýval naozaj štedrú ponuku... Nové produkty z radu dekoratívnej kozmetiky Avon Color

paletky quatro očných tieňov v nových kombináciách

aj duo kazety...
na každej palete je návod na efektné líčenie
nové balenia rúžov a leskov na pery s jednoduchším dizajnom
zásielku dopĺňajú dve ceruzky so smudgerom a kontúrka na pery

Súčasťou balíka bol nový, prehľadný katalóg dekoratívnej kozmetiky, ktorý sa fakt vydaril - spracovanie na jednotku! Môžete nahliadnuť:






Tak a ja teraz budem potrebovať aspoň štyri hlavy, aby som to všetko otestovala :) Nie že by som sa sťažovala (to by som fakt bola mizerná kozmetická maniačka), ale je mi jasné, že všetko toto jednoducho nie je v mojich silách používať. Takže sa v dohľadnej dobe môžete tešiť aj na štedrú giveaway! 

Dúfam, že sa mi podarí vytvoriť pekné líčenie, ktoré Vám ukážem čoskoro. Skúsime si tipnúť, na koľkých blogoch sa zázračná krabička objaví? :)

a páči sa Vám tento nový dizajn? 

Lučiak
foto:ja

8 komentárov:

  1. moc se těším na líčení, skvělá zásoba stínů a hlavně mají dobré kombinace. lesky vypadají také suprově. a ty tužky mají na konci pěnový aplikátor na rozmazání?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já ti nevím. Moje mamka u Avonu zatvrzele pořád nakupuje a když jsem se u ní snažila nalíčit těma quattro stínama, vypadala jsem akorát jako od něčeho lehce ušpiněná. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mas pravdu, tiene od Avonu mi doposial velmi nesedeli, ale dnes rano som skusila licenie s prvou z paletiek a musim povedat, ze je to poriadny rozdiel oproti povodnym tienom. Fakt som prijemne prekvapena.

      Odstrániť
  3. a si s vecami spokojná? :) pretože,ja ked si čokolvek objednám z avonu áno :))
    a vydarený článok :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uvidime, este to chce par otestovani a potom podam spravu

      Odstrániť
  4. Teda tolik krásné kosmetiky, to by si člověk hned připadal jako v ráji :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)