utorok 23. júla 2013

Pomoc pre nohy: Circularom

produkt venoval e shop organicday.sk


Ak patríte k tým šťastným, ktoré pri slovnom spojení "ťažké nohy" len gúľajú očami v zmysle "čo to akože je?", gratulujem. Mňa problém ťažkých nôh trápi prevažne v lete (teplom sa tieto prejavy vždy zhoršujú). A nie len to. Ak ide o nohy, kontrolku v hlave mám nastavenú na najvyšší možný stupeň pohotovosti. Bohužiaľ, po otcovi mám brutálnu genetickú preddispozíciu ku kŕčovým žilám a moje heslo znie "len preboha nedopadnúť, ako on". Takže sa snažím hlavne predchádzať najhoršiemu. Tiež som raz mala možnosť zúčastniť sa prednášky špičkovej slovenskej odborníčky na cievnu chirurgiu, kde sa dali vidieť jednak brutálne obrázky zanedbaných problémov s cievnym systémom (aj na nohách) a dosť ma šokovalo, že v našich stredoeurópskych končinách má podobné problémy nesmierne veľa ľudí, no k lekárovi prídu bohužiaľ veľmi neskoro, v posledných štádiách prejavov (trombóza, vred predkolenia), ktoré sa už naozaj nedajú ignorovať a niekedy ostáva len radikálne riešenie - amputácia :( Cieľom tohto šlánku samozrejme nie je desiť Vás amputáciou, len upozorniť na to, čo možno spočiatku vyzerá nepodstatne... ale prevažne sedavá robota, obtiahnuté nohavice, fajčenie, HAK, tehotenstvá, počas ktorého sa napríklad mne na lýtkach urobilo pár nepekných "metličiek" - to všetko hrá proti nám. 
Takže prevenciu rozhodne nezanedbávať! Keď som dostala možnosť vyskúšať Circularom, oleogel s obsahom 100% čistých esenciálnych olejov v biokvalite, bola som veľmi zvedavá, či naozaj bude mať nejaký efekt. Mal by pomáhať hlavne proti pocitu ťažkých nôh a opuchom a celkovo zlepšovať stav a vzhľad postihnutých nôh. 


Konzistencia je príjemná, ako ľahké telové mlieko a vôňa pôsobí veľmi stimulačne, takže masáž noh je zároveň aj príjemnou aromaterapiou :) Circularom som jemne vmasírovala dlhými ťahmi od chodidiel smerom hore ku kolenám. Už po prvom vyskúšaní som cítila príjemné chladenie a po chvíli akoby jemne sťahujúci efekt. Pri každom použítí (ráno a podvečer) sa opuch viditeľne  zmierni a pocit ťažkých nôh a brnenia v nich naozaj ustúpi. To je pre mňa nad očakávania, keďže nejde o liečivo, ale len doplnkovú  kozmetickú starostlivosť. 
Jednu malú chybičku ale má - pri každodennom používaní sa minie približne za mesiac. Balenie má 80 ml, ja by som celkom uvítala aspoň 150 mililitrové. Za efektivitu mu ale patrí veľké plus. 
Circularom, ako aj ďalšie produkty značky Pranarom kúpite TU.

Máte aj Vy podobné problémy? Čo Vám pomáha? 

Lučiak
foto:ja

8 komentárov:

  1. Ja tiež mavam nejake tie problemy, buď cez zimu alebo keď cely deň stojim na nohach a mam nutkanie si stale sadať lebo mam taky pocit na nohach žema bolia ale bude to asi ten pocit ťažkych noh, bola som aj u doktorky brala mi krv na reumu nič nezistila a to bolo všetko koniec ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, tomu sa hovori kvalitna lekarska starostlivost v praxi :(

      Odstrániť
  2. no chvalabohu, ja mám po mamke predispozície o čosi menšie, ale "vďaka" HAK som pocítila, čo je to mať ťažké nohy. samozrejme som ju vysadila, ale mnoho stavov sa mi už nevrátilo späť, preto sa snažím cvičiť, nestáť ani nesedieť pridlho, neprekrížovať nohy, ani si na ne nesadať (aj keď toto je sakra ťažké), občas si ich osprchujem ľadovou vodou a až sa mi metličky rozšíria, tak bežím za lekárom, lebo nechcem kŕčové žily a chcem to zachytiť včas

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dobre ze hovoris - moj priserny zlozvyk je davat si nohu cez nohu, akonahle si sadnem! Snazim sa to vedome kontrolovat, ale robim to v jednom kuse.

      Odstrániť
  3. Čo presne sa vlastne dá robiť s tými metličkami? Mám ich dosť po tehotenstvách, ale tie ťažké nohy nemávam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. metlicky sa daju odstranit roznymi sposobmi - sklerotizaciou, laserom, su aj dalsie metody, ale tieto dve su najpouzivanejsie. Pokial ma ale clovek oslabeny cievny system a nelieci sa, budu sa mu vracat.

      Odstrániť
  4. Lučiak, tvoj blog sledujem poslednych par mesiacov a pre mna je uplne najlepsi. Asi aj preto, ze nemas -násť (rokov)... ja som tiez tridsiatnicka a tvoje prispevky sa mi velmi pacia. Aj tento o krcovych zilach. Mne tiez funguje na tazke nohy lymfodrenaz a rollen, ktory si tu uz tusim aj spominala, ale vyskusam aj tento gel.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem velmi pekne ya kompliment :)
      Rollen je na rozprudenie lymfy skvely, len treba davat bacha, ak niekto uz ma krcove zily, neodporuca sa.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)