pondelok 3. decembra 2012

Máte radosť zo života?

produkt venoval e shop navratkprirode.sk


V tomto počasí je vítané čokoľvek, čo v človeku dokáže vyvolať radostné pocity :) Masážny olej Radosť zo života od značky Nobilis Tilia sa nielen príznačne volá, ale naozaj dokáže nabudiť pozitívnou energiou. Ak sledujete môj blog pravidelne, tak viete, že produkty tejto značky využívajú pôsobenie aromaterapie. Zmes éterických olejov (jazmín, citrón a ďalšie) v Radosti zo života je namiešaná tak, aby pôsobila uvoľňujúco a povzbudzujúco na psychiku. Okrem éterických olejov obsahuje aj kvalitné rastlinné oleje, takže je to skutočný balzam hlavne na suchú pokožku (overené tou mojou). Po rannej aplikácii nehrozia počas dňa žiadne šupinky, svrbenie a pocit suchosti. Mňa nedostatok svetla v jesenných a zimných mesiacoch naozaj ubíja, takže ráno potrebujem poriadne nakopnúť do nového dňa a Radosť zo života je taká moja malá povzbudzujúca injekcia :) 



A ako ho používať? Mne sa najlepšie osvedčila masáž celého tela po sprche: začíname vždy od nôh smerom hore (k oblasti srdca) a olej vmasírujeme do pokožky dlhými ťahmi. Nebojte sa trochu pritlačiť, aby sa v tele rozprúdila krv aj lymfa. 

200 ml balenie stojí niečo málo cez 14 Eur a vydrží Vám dlho.K dispozícii je samozrejme aj 10 ml skúšobné balenie. 

Na FB stránkach značky momentálne prebieha pekná súťaž o darčeky v hodnote cez 40 Eur :) 

veľa radosti zo života želá
Lučiak
foto:ja

8 komentárov:

  1. Ahoj :)

    Pozývam Ťa k sebe na vianočnú giveaway, budem rada, keď sa zapojíš :)

    http://dietmountainsdew.blogspot.sk/2012/11/vianocna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahojky, to som rada, ze venujes tolko priestoru prave tejto znacke, chystam sa na nu, zatial pouzivam olejceky zo Saloos, ale mam par veci aj od NT, tak uvitam aj dalsie recenzie. tak len smelo do prirody:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to by sa teraz nesmierne hodilo, tá radosť zo života sa mi míňa rýchlosťou zvuku

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj mne by toto mohol darovať ;) zišiel by sa na lakte


    je u mňa GA alias pozvánka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. velmi motivujuvi nazov :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mozm sa opytat?

    - ako dlho sa to vsakuje, da sa hned na to obliect?

    - je to treba nanasat na mokru kozu, alebo normalka na suchu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to vsakovanie zavisi hlavne od typu pokozky, ja mam suchu, takze vsiakne v priebehu 5 minut... natieram sa po sprche po beznom utreti osuskou.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)