utorok 17. júla 2012

Testujeme: Himalaya Skin Firming Body Lotion

produkt do recenzie poskytol e shop mojahimalaya.sk


Zdravím Vás! E shop mojahimalaya.sk mi poskytol na recenziu ďalší produkt - tentokrát som si vybrala toto telové mlieko. A zasa budem chváliť :) 

Ide naozaj príjemný výrobok. Jeho najväčšie plusy by som zhrnula asi takto: 

1. krásne vonia! Je to pekná, decentná kvetinová vôňa (jedna z tých, pri ktorých mi napadne, prečo toto nevyrábajú ako parfum? Brala by som taký hneď!) 

2. okamžite vsiakne do pokožky. A nezanecháva pocit mastnoty...

3. ...a aj napriek tomu výborne hydratuje! 


Mlieko je vhodné pre všetky typy pokožky, obsahuje prírodné výťažky a niekoľko rastlinných olejov. Čo sa týka spevňujúceho efektu, ten po troch týždňoch používania posúdiť neviem, ale úplne mi k šťastiu stačí, že po nanesení je moja suchá pokožka v dobrej kondícii a nerobia sa na nej šupinky. Konzistencia je taká akurát - jemne krémová. 


Asi jediné, čo by som mu vytkla, je balenie - 200 ml sa pri každodennom používaní minie naozaj rýchlo, uvítala by som aspoň dvojnásobný objem :) Cena v e shope je 5,28 Eur. Smelo Vám ho doporučujem. 

majte pekný týždeň, 
Lučiak
foto: ja



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)