streda 4. júla 2012

Sranda musí byť alias Testujeme Miss Sporty So Energetic

Pekný deň sa praje.
Dnes si dáme taký návrat do mojej pubertálnej minulosti. Testovala som make up So Energetic od Miss Sporty. Stalo sa to takto:


Keďže mám momentálne na svoje pomery fakt dosť tmavú farbu, aj ten najtmavší odtieň make upu, čo mám doma, je pre mňa príliš svetlý. A tak som nabehla do DM  plná odhodlania kúpiť si Match Perfection od Rimmelu, ktorý sa mi na tieto pekelné dni zdal ako stvorený. Nuž ale Lučiak mieni... a výrobca mení :( Zistila som, že žiaden z ponúkaných odtieňov mi momentálne nevyhovuje (tak sa mi aspoň zdalo v predajni... milujem Vás, drogérkové neóny!). Takže čo: prezrela som ponuku na ostatných stojanoch, všetko sa mi zdalo buď zbytočne predražené (pretože si to viem zohnať lacnejšie) alebo v nevyhovujúcom odtieni... A potom mi pohľad padol na túto broskyňovú tubičku. Klimatizácia v drogérke nestíhala, dieťa za mojím chrbtom drankalo, že chce ísť domov... Expresne som testla na ruke najtmavší odtieň, pozrela na cenu (2,49 Eur) a môj teplom zdecimovaný mozog situáciu vyhodnotil tak, že beriem. Veď keď to bude debakel, vzhľadom k cene to nebude až tak bolieť. A nakoniec, môže to byť celkom sranda. Lacné veci niekedy prekvapia a možno objavím make up svojho života :) 

So Energetic má pleti poskytnúť "natural radiance" a "instant skin glow" . Obsahuje rôzne vitamíny a nejaký jahodový extrakt, bohatý na antioxidanty. Podľa výrobcu obsahuje aj perleťové mikročiastočky, ktoré majú byť zodpovedné za tú žiarivosť. No a tu je problém č.1 - žiadne čiastočky nevidím (asi sú naozaj ultra mikro) a špeciálny instant skin glow som teda nezaznamenala. Jediná žiarivosť na mojej pleti bola tá, ktorú na nej zanechalo ranné použitie krému s archangelikou... Make up má takú gelovo krémovú konzistenciu, roztiera sa dobre, ale na pleti má tendencie vytvárať mapy. K dispozícii je len v troch odtieňoch, ja mám ten najtmavší, teda "dark":


No a na pleti vyzerá takto:


Krytie je také stredné, povedala by som. Výdrž tiež priemerná. Po takých 4 hodinách sa T zóna začína dosť lesknúť (ale vzhľadom k aktuálnemu počasiu ma to príliš neprekvapuje). No skrátka, nabudúce si ho už nekúpim. Na druhej strane, za tú cenu je úplne v pohode povedzme pre mladé dievčatá, ktoré začínajú s líčením a na make up nemajú veľké nároky. Používať ho budem, lebo toto moje opálené obdobie nepotrvá dho a nechce sa mi investovať do drahého make upu v tmavom odtieni, obzvlášť, keď mám už na ceste Sheer Skin Tint.

Otázka na záver: máte nejaký obľúbený produkt od Miss Sporty? Pre mňa je to ťažká nostalgia - používala som ich v čase, keď som sa začínala maľovať a bola to prakticky jediná cenovo dostupná značka pre teenegerky. O nejakom Essence a spol.sme tu vtedy mohli len snívať...

Lučiak
foto: ja

12 komentárov:

  1. dobre ranko :) ja som tiez zacinala s Miss Sporty, a hoci som bola vtedy velmi spokojna (nenarocna pubertiacka), teraz mi tie produkty absolutne nevyhovuju, najma teda kvalitou..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som myslim dlhsiu dobu pouzivala tuhy korektor (pripominal pomadu) od Miss Sporty, a bol ceelkom dobry. Obcas kupim lak, farbu na licka ale inak ruky prec od tejto kozmetiky:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja milujem ich laky, pre mňa sú úplne top- najdlhšie mi vydržia a majú presne tie moje obľúbené farby a odtiene, plus super cena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja som s nimi začínala :) makeupy, riasenky, lícenky.. práve lícenku v odtieni rose používam dodnes a pravdupovediac, je to taká nádherná ružovo-koralová farba, veľmi prirodzená, že sa jej nemienim vzdať :D písala som o tom aj na blogu, kde sa vyskytla medzi 7 naj výrobkami. moja sestra stále používa ich makeup v zelenej tube, tuším na zmatnenie, ten som mala celkom rada (ale narozdiel od teba som nikdy nepotrebovala tmavší než 01 :D). teraz mám ich riasenku, ale nič moc... zasa na druhej strane, na to, že sa podobá na astor "boom", tak je trošilinku lepšia a cenovo neporovnateľná!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ak ti vyhovuju, nie je co riesit... ako pisem vyssie, niektore veci su v normalnej standardnej kvalite - laky na nechty aj ocne tiene napriklad, konturky...

      Odstrániť
  5. Ja som začínala s Acnecolor ;).
    No make up-y nepoužívam, radšej mám jemný púder od Dermacol.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Neviem prečo ale mne makeup od miss sportz vobec nevyhovuje , poradila bz som ti make up od catriceinfinite matt :)
    http://katherine-fashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ved v podstate nevyhovuje ani mne - vid recenzia, ja uz svojich favoritov mam ;)

      Odstrániť
  7. Přesně tak, bylo jen miss sporty a pak samé pro nás drahé značky...Laky mají pěkné barvy,ale posledně jsem si jeden pořídila a měl příšerný šteteček, úplně okousaný...Tak nevím.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)