utorok 26. júna 2012

Testujeme: Liz Earle Sheer Skin Tint

Zdravím Vás!
Moja domáca aklimatizácia skončila tak, že je zo mňa momentálne taký malý invalid s fixačným golierom na krku :), takže prepáčte dlhšiu pauzu, ale skôr sa naozaj nedalo. O to viac sa teším, že Vám konečne môžem priniesť recenziu na túto vec:


U nás je pomerne neznámy (značka Liz Earle zatiaľ nie je v našich končinách bežne dostupná). Sheer Skin Tint ofciálne nie je BB krém, ale mnohí ho tak označujú a toto slovné spojenie bolo prvé, čo mi napadlo, keď som ho prvýkrát vyskúšala. Je hustý a krémový, ale perfektne sa rozotiera a krásne splynie s pleťou. Jeho hlavnou prednosťou je skvelý rozjasňujúci efekt (bez výrazných trblietok). Bonusom je ochranný faktor SPF 15. Ja som testovala vzorku v odtieni 03 Beach:



Je to pomerne tmavý odtieň, ale na moju opálenú pleť sa momentálne hodí dokonale. Skin Sheer Tint je k dispozícii celkovo v 4 odtieňoch. Rozhodne to nie je make up, ale naozaj tónovaný krém. Krycia schopnosť je slabá, no pleť mám teraz v stave, že mi to vôbec nevadí. Určite ho nedoporučujem mastnej a problematickej pleti. Z dvoch dôvodov: jednak neprekryje nedokonalosti a na mastnú pleť je zbytočne výživný. Ja naň tesne po aplikácii nepoužívam púder, ale takých 5 hodín po sa už veru prepudrovať potrebujem, hlavne ak sú vonku 30tky. A to mám pleť suchú.

Je mi ľúto, že moja fototechnika nedokáže verne zachytiť, čo Sheer Skin Tint dokáže :(, ale aspoň malá ukážka

pleť: Sheer Skin Tint + blusher, nič viac
Čo dodať na záver: ja mám nového letného favorita a idem si ho čo najskôr zaobstarať. Bežná cena v oficiálnom britskom e shope je 21 libier za 40 ml balenie, ale na ebay sa dá bez problémov zohnať lacnejšie. Asi Vám nemusím hovoriť, kde si ho kúpim :) Jo a zoženiete tam aj všetky odtiene vzoriek. Za vyskúšanie rozhodne stojí, tak neváhajte. 

pekný týždeň, 
Lučiak
foto: uk.lizearle.com a ja

1 komentár:

  1. musim povedat, ze na fotke vyzera velmi dobre...a aj to, ze som o nom este nepocula...
    A mala by si sa nam ukazovat castejsie, si strasna kočka!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)