pondelok 4. júna 2012

Testujeme: Essence Stay All Day Eyeshadow

Ahojte!

Podľa najnovších informácií sa veci majú tak, že na dovolenku predsa len pôjdeme v pôvodne plánovanom termíne. V sérii najbližších recenzií Vám predstavím produkty, ktoré som si kúpila vyslovene preto, že ich na dovolenke určite využijem. Nechcem so sebou ťahať kopec kozmetických krámov. Myslím, že oddych pri mori je kozmetikou sám o sebe :) No pár nevyhnutností sa určite nevzdám. Prvou z nich je...


...krémový očný tieň. V poslednej dobe sa na viacerých blogoch objavili zmienky či recenzie na krémové tiene Color Tatoo od Maybelline. Ten u nás zatiaľ k dispozícii nie je, takže som musela pátrať po alternatíve a do rany mi padol tento od Essence. Cena bola takmer zanedbateľná... Bohužial, podobne zanedbateľný bol aj výber odtieňov - oproti 10tim, ktoré ponúka Color Tatoo, je zo Stay All Day k dispozícii len 6 a v DM drogérii, kde som tieň kupovala, mali dokonca len 4 :( Z toho, čo bolo k dispozícii, som si nakoniec vybrala odtieň 01 Copy Right:


Ostatné sa mi zdali buď príliš tmavé alebo sivé... Copy Right je pekný, neutrálny a zemitý odtieň, aké mám rada. Mohol by byť ešte o trochu svetlejší... ale nevadí. Na pokožke ukáže takto: 


...a takto na viečku:




Nanáša sa ľahko - či už štetcom alebo prstami. Ja uprednostňujem prsty - dobre a rozotiera do stratena. A teraz k výdrži - vyskúšala som použitie s podkladovou bázou aj bez nej. Musím povedať, že aj bez bázy pod očné tiene mal trvácnosť veľmi dobrú - cca 6-7 hodín, potom sa začal trošičku zberkať v záhybe viečka. S podkladovou bázou sa bezchybný efekt predĺžil o nejaké dve hodinky, čo je pre mňa úplne postačujúce. Zatiaľ neviem posúdiť, ako sa bude správať pri pobyte vo vode - keď to zistím, doplním dojmy :)

Vzhľadom k všetkým uvedeným plusom (vrátane prijateľnej ceny) by som ho ohodnotila 8 z 10 hviezd (pričom dve hviezdy som strhla za malý výber a pestrosť odtieňov).

Skúsili ste ho? Spokojné? 
Nabudúce si dáme jednu vodeodolnú maskaru.
Lučiak
foto:ja

3 komentáre:

  1. Ja akosi nemám dôveru k takýmto krémovým / penovým tieňom... Ale na tebe sú pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zatím nezkoušela, používám ráda krémové od Benefitu:-) 6-7 hod výdrž je opravdu super, díky za tip:-)

    VOŇAVÁ GIVEAWAY S LUSH:
    http://illussoire.blogspot.cz/2012/06/vonava-giveaway-s-lush.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekný odtieň :) aj som uvažovala nad kúpou, ale ako vravíš. strašný výber odtieňov, testery neboli a farby sa mi zdali tmavé. no, ale zas, tento až taký tmavý nie je :) presne podľa môjho gusta

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)