pondelok 17. októbra 2011

Testujeme: Alverde telový olej


S príchodom chladných dní dáva moja pokožka o sebe vedieť. Pýta si extra dávku výživy. Najlepšie skúsenosti mám s telovými olejmi. Keďže uprednostňujem tie v biokvalite, je to niekedy nákladná záležitosť. Značka Alverde ale ponúka prijateľnú alternatívu za ešte prijateľnejšiu cenu :) Ich telové oleje sú teraz navyše v praktickom obale s dávkovačom. Na výber máte štyri druhy parfumácie, ale na Slovensku sú dostupné len tri. Ja som si vybrala kombináciu pačuli - čierna ríbezľa (na obale v slovenskom preklade bolo chybne uvedené čučoriedka). Pačuli je pomerne silne aromatická zložka a nie každému jeho vôňa vyhovuje, takže ak máte radi niečo jemnejšie, skúste napríklad kombináciu s ružou.


Nie je to jednozložkový prípravok, ale obsahuje viac druhov olejov - napríklad olivový, slnečnicový, mandľový alebo olej z hroznových jadierok. Olejov sa netreba báť, naopak. Veľa ľudí má voči ich kozmetickému využitiu predsudky, obávajú sa prílišnej mastnoty... Olejček však krásne vsiakne a žiadnu prebytočnú mastnotu nezanecháva. Treba len odhadnúť správne množstvo. Pokožku zanechá hebkú a krásne ju prevonia. Jedno balenie stojí cca 5 Eur a mne pri každodennej aplikácii na celé telo vydrží cca tri-štyri týždne.

Čo používate v zime na telo Vy? 
Lučiak
(fotky: ja)

4 komentáre:

  1. prave minulý týždeň som si vravela, že idem vyskúšať konečne aj oleje,úplne si sa mi trafila do myšlienkových pochodov:) a to si dávaš tesne po sprche, keď máš pokožku tela ešte mokrú- vlhkú, alebo až po?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moni, davam si to normalne na uterakom vysusenu pokozku.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja používam klasický aviril s azulénom :) nedám na oleje dopustiť, z času na čas ich potrebujem, inak by som bola schopná na seba napatlať tri vrstvy telového mlieka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. JA si davam po sprche krem Nivea ale rozmyslala som aj nad niakym olej no bala som sa ze by som mala pokozku moc mastnu .
    Mozno ked budem v dm tak siahnem prave po tomto ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)