piatok 21. októbra 2011

Long Lasting Love


Dnes Vám chcem predstaviť jednu moju lásku. Dlhotrvácny rúž značky ARTDECO. Táto kozmetika u nás nie je masovo rozšírená a natrafíte na ňu len v niektorých parfumériách. Dekoratívna kozmetika je veľmi kvalitná a má širokú škálu odtieňov. Rúž Long Lasting Lip Stylo má hneď niekoľko vlastností, pre ktoré som si ho zamilovala:
- praktické tenké balenie
- krásne odtiene farieb na výber
- vydrží dlho bez toho, aby Vaše pery vysušoval
- je dostatočne krémový, takže naň nemusíte nanášať extra balzam


Ja používam odtieň 59, čo je príjemná, prirodzená staroružová. 


Na perách vydrží bez problémov takých 5-6 hodín za plnej prevádzky - to znamená, keď jete, pijete a sem tam niekoho pobozkáte :) A skutočne vôbec nevysušuje. Čo je inak častý problém väčšiny dlhotrvácnych rúžov. V parfumérii Marionnaud stojí približne 7 Eur. Ak by som mala hodnotiť, tak jednoznačne plným počtom hviezd. P.S. Celý sortiment kozmetiky ARTDECO si môžete pozrieť TU. A keď už tam budete, pozrite si aj sekciu MAKE UP SCHOOL, kde nájdete kopec zaujímavých tipov. Ak máte s touto kozmetikou skúsenosti, sem s nimi v komentároch :)

Lučiak
pics: me




1 komentár:

  1. Len 7eur? :-O
    No a ja som si vzdy myslela, ze to stoji asi tolko, ako Lancome. Cez vikend si kuknem, super tip :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)