pondelok 2. mája 2011

THE FIGHT OF SHADOWS

Názov znie ako sci-fi thriller, ale v skratke vystihuje obsah dnešného postu :) Budem porovnávať dve paletky očných tieňov, ktoré sa mi v poslednej dobe dostali do rúk. Ak ide o očné tiene, preferujem práve paletky, lebo šetria priestor v kozmetickej taštičke a celkovo je s nimi viac zábavy. Takže, GOSH vs. ESSENCE:


tie prvé som vydražila za smiešnu sumu na aukciách (štandardná MOC je tuším cez 10 Eur), druhé som dostala v DM k nákupu. Good deal :)
Paletka GOSH tieňov má veľké plus za jemnosť. Tiene majú priam zamatovú štruktúru a veľmi príjemne sa aplikujú. Druhé plusko je za to, že ich súčasťou je obojstranný aplikátor. Je pravda, že 90% práce pri nanášaní tieňov spravím priamo prstami (za tie roky som v tom veľmi šikovná), ale niekedy predsa len potrebujem extra precízne tieňovať. A vtedy sa aplikátor zíde.
ESSENCE tieniky majú o niečo zrnitejšiu štruktúru a sú viac metalickejšie. Aplikátor v balení nie je. Presnú sumu na centy Vám nepoviem, ale tuším normálne stoja cca 4-5 Eur? 
Ak mám hodnotiť trvácnosť, tiene od Essence zvládli bez fixačného podkladu tak 3-4 hodiny, Gosh cca 6-7. Ale momentálne nepoužívam fixačný podklad pod tiene, takže s ním by bol efekt možno trochu dlhší. 

druhá fotka, s bleskom

Podtrženo, sečteno - obe paletky sú fajn, ale víťazom je tentokrát GOSH, ktorý má extra body za jemnosť a aplikátor k tomu. 

Lučiak

2 komentáre:

  1. Tiene Gosh ani Essence som ešte nemala no ale mala som Essence špirálu a tá bola dosť na nič takže ani sa nedivím, že Gosh to vyhral :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hm, tak ja mam napriklad celko rada ich laky na nechty, rozmyslam, co este som mala... aha, jeden taky obojsranny korektor je tiez celkom sikovny.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)