štvrtok 17. marca 2011

Testujeme: L´Oreal Professionel Force Vector

Pri poslednej návšteve kaderníctva som ako prezent dostala vzorku šampónu a vlasovej masky L´Oreal Professionel, konkrétne z línie Force Vector. Náramne som sa potešila, lebo skúšanie nových kozmetických gebuziniek, to je moje! Línia Force Vector je určená oslabeným, krehkým a lámajúcim sa vlasom, ktorým má poskytovať vzpruhu vďaka technológii Glycocell s obsahom aminokyselín a materskej kašičky.


Nebudem okolo toho chodiť ako okolo horúcej kaše a rovno napíšem, že tieto vecičky pre mňa boli sklamaním. Podotýkam, že sklamaním po prvých dvoch testovaniach. Vlasy boli po úprave mäkké, spadnuté, doslova pricapené k hlave a konce rozlietané. Keďže línia Force Vector má za cieľ vlasy posilovať a zabraňovať ich lámaniu a oslabovaniu, chápem, že nejaké tie seriózne výsledky je možné očakávať pri dlhodobom používaní... Ale ja jednoducho nemám žiadnu motiváciu používať ich dlhodobo, lebo mám po nich debilné vlasy L Aby som nebola tak prudko negativistická, pokúsila som sa nájsť aspoň jednu pozitívnu vec – oba výrobky sú veľmi decentne a príjemne parfumované. To je všetko.

Váš Lučiak.
photo: google images

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)